PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-08-08 09:26:30
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "s" <c...@i...pl>

    witam wszystkich

    posiadam umowe o prace na czas nieokreslony od prawie roku
    czy wypowiedzenie miesieczne szef moze mi wreczyc z data np 8 sierpnia 2002
    i bede u niego pracowal do 8 wrzesnia 2002r, czy musi byc to jakas data
    poczatkowa np 1 sierpnia 2002r, lub 31 sierpnia 2002r

    pozdrawiam

    sj

  • 2. Data: 2002-08-08 09:39:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 8 Aug 2002 11:26:30 +0200, "s" <c...@i...pl>
    zakodował:

    >czy wypowiedzenie miesieczne szef moze mi wreczyc z data np 8 sierpnia 2002
    >i bede u niego pracowal do 8 wrzesnia 2002r, czy musi byc to jakas data
    >poczatkowa np 1 sierpnia 2002r, lub 31 sierpnia 2002r

    Wręczyć może kiedy chce, ale i tak kończy się dopiero ostatniego dnia
    następnego miesiąca (czyli jak wręczy Ci 1września, to pracujesz do
    końca października).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-08-08 09:41:46
    Od: Lukasz Wojtów <l...@f...zamosc.pl>

    s <c...@i...pl> wrote:
> [...]
    > i bede u niego pracowal do 8 wrzesnia 2002r, czy musi byc to jakas data
    > poczatkowa np 1 sierpnia 2002r, lub 31 sierpnia 2002r

    wypowiedzenie zaczyna biec od poczatku nastepnego miesiaca. czyli jesli
    dostales 8 sierpnia, to liczy sie od 1 wrzesnia i pracujesz do konca wrzesnia.
    byc moze da sie to zmienic przez porozumienie stron
    afaik, niech ktos potwierdzi.

    Lukasz

  • 4. Data: 2002-08-08 18:18:21
    Temat: Odp: Wypowiedzenie
    Od: "Grzegorz B." <e...@g...pl>

    > Wręczyć może kiedy chce, ale i tak kończy się dopiero ostatniego dnia
    > następnego miesiąca (czyli jak wręczy Ci 1września, to pracujesz do
    > końca października).

    Rozumiem, że tak samo działa to w drugą stronę, czyli gdybym to ja chciał
    złożyć wypowiedzenie?

  • 5. Data: 2002-08-08 18:20:21
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że tak samo działa to w drugą stronę, czyli gdybym to ja chciał
    > złożyć wypowiedzenie?

    tak
    svobo