PracaGrupypl.praca.dyskusje › WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy

  • 1. Data: 2002-02-14 13:17:13
    Temat: WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy
    Od: <t...@p...onet.pl>

    thx

    CU Janet

  • 2. Data: 2002-02-14 15:27:49
    Temat: Re: WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy
    Od: "Michał Podolski" <p...@f...onet.pl>

    Jesteś farciaż.

  • 3. Data: 2002-02-14 16:04:15
    Od: "Jacek Krupa" <k...@t...pl>

    Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:3C6A42CB.A4879BD8@spinacz.pl...
> [...]
    > musisz ujscic. nikogo nie interesuje ze tobie nie zaplacili. o zus chodzi
    > sama nie wiem co jeszcze, ale moj kolega z bylej pracy mial taki problem.
    > - no i jak mowili inni dochodza ci pewne oplaty, sama musisz oplacac zus
    > itp.
    > - a jako firma zawsze mozesz sie spodziewac kontroli. a na nik mozna
    > liczyc, zawsze wyszperaja jakies niezgodnosci i wtedy bulisz.
    >
    > generalnie wydaje mi sie ze warto wlasna dzialalnosc zakladac wylacznie
    > jesli z zalozenia pracujesz na rzecz kilku firm (nie koniecznie ciagle

    W/w to jest naprawdę najrzetelniesza wypowiedź w tej sprawie.
    Można tylko dodac że lata w prowadzeniu własnej działalnosci gospodarczej,
    nie wliczają sie do urlopu i wielu innych spraw.
    Dlatego też uważam że, > tylko jeżeli z założenia pracujesz na rzecz kilku
    firm <, a jeszcze lepiej gdy prowadzisz wieloraką działalność tj
    jednocześnie produkcja, handel i usługi.

    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-02-14 18:05:37
    Od: n...@4...pl (Timek)

    Jest to chyba jedno z trudniejszych pyta

  • 5. Data: 2002-02-14 19:37:24
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    fajnie jest w woju mało kto sie skarzy (po studiach oczywiscie ...)

  • 6. Data: 2002-02-14 21:02:11
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    Kilka słów z komentarza:

    > Takim pracodawcą co pytają ile chce się zarabiać to "słoma z lakierek
    > wystaje"

    Zupełnie się z tym nie zgadzam. Oczywiście, tak byłoby o wiele łatwiej,
    jednak pytanie o to ile kandydat chce zarabiać
    daje pracodawcy mozliwosc kolejnej oceny siedzącej przed nim osoby. Wiadomo,
    że zazwyczaj pracodawca ma określone ile może dać
    - i właśnie prównanie tego z oczekiwaniami kandydata może być decydujące.
    Nie warto powiedzieć zbyt mało-sprawia ię wrażenie osoby mało
    ambitnej, co raczej nie pomaga. Z drugiej strony nie można na siłę
    przeceniać swojej wartości.

    > To pracodawca powinien powiedzieć: "dla Pana zatrudnionego na tym
    stanowisku
    > proponujemy wynagrodzenie w wysokości................... Co Pan na to?"

    Tak naprawdę, to do tego pytania też trzeba się trochę przygotować. Po
    pierwsze należy sprawdzić ile na takim stanowisku zarabija inni.
    -Bardzo ważna jest też lokalizacja, rozbieżności między różnymi miejscami
    Polski są ogromne.
    -Czy jest to firma państwowa czy prywatna -tu też spore rozbieżności
    -odnieść, to do swoich kompetencji -szczególnie ważne dla
    absolwentów/studentów-jest oczywiste, że w większości przypadków absolwent
    jst na początku obciążeniem dla firmy, dopiero z czasem zczyna na siebie
    zrabiać

    To tyle moich uwag. Uważam, że najważniejsze jest odpowiednie
    przygotowanie się do tego rodzaju pytania-wtedy nie ma problemu.

    pozdrawiam Kamil

  • 7. Data: 2002-02-14 21:45:52
    Temat: Odp: WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy
    Od: "Kicek" <k...@w...krakow.pl>

    Zauwazmy ze pan Tristan
    jednak wyslal sygnal do Jacka..
    Czyli jego lapidarna oferta odniosla znakomity skutek,
    bravo Jacek, wiesz jak wzbudzic zainteresowanie pracodawcy :)

  • 8. Data: 2002-02-15 08:19:41
    Od: Stefanski Piotr <p...@l...com>

    On Thu, 14 Feb 2002 23:18:03 +0100, "asan" <a...@a...pl> wrote:

    >Zauwazmy ze pan Tristan

    E tam, od razu pan... :-)

    >jednak wyslal sygnal do Jacka..

    a) Który nie doszedł, bo konto gość podał nieistniejące :-)
    b) Niekoniecznie takiej odpowiedzi chyba się spodziewał :-)

    >Czyli jego lapidarna oferta odniosla znakomity skutek,
    >bravo Jacek, wiesz jak wzbudzic zainteresowanie pracodawcy :)

    Tak. Zwłaszcza, że ja poszukuję pracy, a nie ją daję :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-02-15 08:25:36
    Od: "wojtek lisowski" <l...@p...onet.pl>

    Do firmy zajmującej się sprzedażą i serwisowaniem notebooków
    Salon jest położony w Centrum Lublina
    Praca od 10:00 do 18:00 lub 10:00 do 17:00
    Umowa o pracę na pełny etat
    Nie wykluczam studentów trybu zaocznego - jeśli są w stanie pogodzić
    obowiązki

    Wymagania:
    Umiejętność nawiązania kontaktu z klientem
    Umiejętności obsługi komputera i ogólne "obycie" w zakresie sprzętu
    komputerowego
    oraz podstawowego oprogramowania systemowego
    Klient zazwyczaj lubi porozmawiać i poszukuje porady więc to się na pewno
    przyda
    Mile widziane prawo jazdy - ale to nie jest warunek

    Preferowane bedą oferty kobiet

    Oferty (CV i list motywacyjny) ze zdjęciem proszę przesyłać na adres
    m...@l...net.pl
    lub
    ul. Witolda Chodzki 5/30
    20-093 Lublin
    z dopiskiem PRACA

    UWAGA: OFERTY BEZ ZDJĘCIA NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE!

    Pozdrawiam
    Mirosław Jeleniewski
    0602 343729

    Mirosław Jeleniewski
    0602 343729

  • 10. Data: 2002-02-15 09:52:34
    Od: "Adaś N." <a...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Niedoceniona" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4im4b$2fel$1@news2.ipartners.pl...
    > Chciałabym napisać podanie o podwyżkę,
    > profesjonalnie - tak aby podanie nie wylądowało w koszu, i zostało
    > potraktowane poważnie.

    Jak chcesz podwyżkę, to porozmawiaj z szefem (co za różnica czy będzie to
    na piśmie czy nie?). Oczywiście przygotuj sobie argumenty.

    Jedynym pismem, które dzięki formie pisemnej może wpłynąć na decyzję o
    podwyżce zaczyna się od "Wypowiadam umowę o pracę..." ;)
    Poparte stwierdzeniem, że w sumie to nie chcesz zmieniać pracy, ale tam
    zaoferowali Ci więcej kasy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com