PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sposoby rekrutacji

  • 1. Data: 2002-02-07 23:06:00
    Temat: Sposoby rekrutacji
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Jakie są sposoby rekrutacji pracy....?
    a właściwie chyba chodzi o metody....
    Coś w rodzaju grupowej rozmowy kwalifikacyjnej...

    Nazwy tej nie pamiętam, ale chodzi o coś
    takiego, że w grupie rozwiązuje się jakieś
    zadania i się jest obserwowanym/ocenianym
    przez psychologa etc...

    Mógłby ktoś podać jakiegoś linka do opisu
    takich metod???
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon ---ooOOoo---(R)

  • 2. Data: 2002-02-08 00:36:25
    Temat: Re: Sposoby rekrutacji
    Od: "Krzysztof Bujak" <k...@y...com>

    To sie nazywa Assesment Center, ... chyba...

    Pzdr,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-09 14:02:32
    Temat: Odp: Sposoby rekrutacji
    Od: "Tosia" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadania i się jest obserwowanym/ocenianym
    > przez psychologa etc...
    >
    > Mógłby ktoś podać jakiegoś linka do opisu

    chyba Ci chodzi o assesment centre...:-)

    http://www.mostwanted.com.pl/assesment.html
    http://www.gpa.pl/07_assesmentcenter.html

    wpisz w szperacza..wyrzuci Ci tego sporo..:-)

    BTW..Ciebie tez tutaj przywialo??;-))))
    --
    Pozdrawiam - TOSIA
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2002-02-11 09:11:26
    Od: Andrzej \"druid the darkone\" Ostrowski <d...@f...irc.pl>

    > BTW..Ciebie tez tutaj przywialo??;-))))

    zeby tylko jego :-))))
    A.

  • 5. Data: 2002-02-11 16:59:12
    Od: "Tosia" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Andrzej "druid the darkone" Ostrowski" <d...@f...irc.pl>
    napisal w wiadomosci
    > zeby tylko jego :-))))

    :-OO
    inwazja jaks czy co???;-))
    --
    Pozdrawiam - TOSIA
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 6. Data: 2002-02-17 00:42:31
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 19:42:20 +0100, "Robert" <n...@k...net.pl> wrote:

    >Kiedyś jak byłem na rozmowie, powiedziełem że 1 tys. by mi wystarczył, to
    >się panowie uśmiechneli i powiedzieli, że tyle to u nich zarabia
    >sprzątaczka.

    I z tego powodu się nie załapłeś, że podałeś za niskie wynagrodzenie?
    Dziwne!

    >Dziś jak powiedziałem, że średnia krajowa by mnie zadowoliła to pan prezes
    >stwierdził, że absolwent z racji braku doświadczenia powinien się zgodzić
    >pracowac nawet za minimum krajowe, żeby tylko zostać przyjętym do pracy i
    >zdobyć doświadczenie.

    Nie radziłbym tam iść do pracy. Ten prezes to idyjota...

    >Teraz to już kompletnie nie wiem, jak odpowiedzieć na tego typu pytania.

    To jest zawsze cieżkie. Mów zawsze więcej. Ja mówię
    -- 1000zł
    -- No tyle Panu nie możemy dać
    -- No oczywiście chodziło mi o 1000zł brutto...

    Czyli wylicz sobie jakąś kwotę, za którą ewentualnie chciałbyś
    pracować w tej firmie, dodaj do tego trochę, i podaj odpowiednik
    brutto (mniej więcej). Jak załapie, to zarobisz więcej, jak będą
    marudzić, stwierdzasz, że to brutto i że netto chcesz X. To X to Twoje
    oczekiwania + margines negocjacji... Jak dalej marudzą, zniżasz do X.
    Jak dalej marudzą, to mówisz, że mogli w ogłoszeniu napisać, że chcą
    niewolnika, a nie pracownika i wychodzisz.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)