PracaGrupypl.praca.dyskusje › SKLEPY ŻABKA S.A.

  • 1. Data: 2002-05-24 09:06:00
    Temat: SKLEPY ŻABKA S.A.
    Od: <k...@i...pl>

    Witam!
    PYTANIE:
    Czy warto być ajentem tych sklepów?Słyszałem ze pożądna firma?!Szkolenia na
    jakimś ośrodku: co tam sie robi, naturalnie nauka ale czy jest jakiś czas
    wolny, ciekawi ludzie ogólnie jak tam jest???może ciekawe znajomości

  • 2. Data: 2002-05-24 13:54:02
    Temat: Re: SKLEPY ŻABKA S.A.
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    > Witam!
    > PYTANIE:
    > Czy warto byç ajentem tych sklepów?S 1/2 ysza 1/2 em ze po›?dna firma?!Szkolenia na
    > jakim? o?rodku: co tam sie robi, naturalnie nauka ale czy jest jaki? czas
    > wolny, ciekawi ludzie ogólnie jak tam jest???mo›e ciekawe znajomo?ci
    > Pozdrawiam

    Biorac pod uwage, ze dwa poprzednie interesy wlasciciel Zabki sprzedal, gdy
    zaczely podupadac (vide artykul w Businessmanie lub Proficie kilka m-cy
    temu), to z ta 'pozadnoscia' mozna polemizowac.

    Inna sprawa, ze prawdopodobnie dla ajenta jest bez roznicy, kto mu placi -
    stary czy nowy wlasciciel...

    Ale sam jestem ciekaw opinii. Moze znajdzie sie ktos, kto pracowal/pracuje w
    Biedronce?

    MM

  • 3. Data: 2002-05-24 14:30:26
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Mokosa" <m...@2...com.pl> napisał w
    wiadomości news:B9141299.D92D%michal@2studio.com.pl...
    > (było też o Żabce=
    > Ale sam jestem ciekaw opinii. Moze znajdzie sie ktos, kto
    pracowal/pracuje w
    > Biedronce?

    Obie sieci maj korzenie w ELEKTROMISIE. Więcej informacji patrz Poznań
    Kry

    Kotewka
    k...@w...plminalne.

  • 4. Data: 2002-05-25 15:22:14
    Temat: Odp: SKLEPY ŻABKA S.A.
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czas
    > wolny, ciekawi ludzie ogólnie jak tam jest???może ciekawe znajomości

    Czy warto być ajentem - zależy od lokalizacji (zwróć uwagę na pobliskie
    super i hipermarkety).
    Generalnie Żabka nie jest tanim sklepem i ajent nie ma zbyt wielkich
    możliwości regulacji cen.
    Sklepy są klasyfikowane wg obrotów i nazywa się to "liga" (od pierwszej
    do czwartej). W IV lidze otrzymujesz dofinansowanie (także można wyjść
    "na czysto"). Pamietaj, że Żabka otwarta jest 365 dni w roku z reguły
    od 6.00 do 23.00.
    A jeśli chodzi o szkolenie - odbywa się w ośrodku Elektromisu i trwa ok
    3 tyg., jest czas wolny itp... Ale chyba nie czas wolny na szkoleniu
    jest powodem pracy w Żabce?

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###