PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o zaplate i umowe

  • 11. Data: 2002-05-27 22:19:37
    Temat: Odp: Pytanie o zaplate i umowe
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > Czesc!
    >
    > Ile mam powiedziec firmie, ktorej bede robil serwis internetowy (ok. 20-30
    > stron) z rozbudowanym dostepem do bazy danych? Mam zajac sie stworzeniem
    samego
    > serwisu oraz bazy danych, a nastepnie polaczeniem tego wszystkiego. Baza
    danych
    > to jakies 20 tabel. Moze bedzie to PHP i PostgreSQL, albo ASP i MSSQL
    Server.
    > Sprawa dzieje sie we Wroclawiu. Tylko prosze, nie piszcie ze to zalezy od
    tego
    > i tego. Dajcie mi chociaz jakiekolwiek odniesienie, bo nigdy jeszcze nie
    > ustalalem ceny za cos takiego. Liczy sie od strony, od wielkosci bazy
    danych???

    Przede wszystkim zalzey to od wielkosci projektu, czyli czy zajmujesz sie
    sama funkcjonalnoscia , czy rowniez kodujesz HTMLa na podstawie
    dostarczonego lub samodzielnie stworzonego projektu. Zalezy to rowniez od
    skomplikowania projektu, czyli czy sam kod analizujacy dane jest bardzo
    skomplikowany czy jest to po prostu prosta prezentacja danych.

    W zalzenosci od powyzszego cena wahalaby sie od 1500 pln do ... w sumie brak
    gornej granicy, wszystko zalezy od klienta, trafiaja sie tacy, ktorzy
    zaplaca KAZDA cene (duze korporacje) za to, zeby nie musiec nic przy tym
    robic. Wiec zanim rzucisz cena sprawdz dla kogo pracujesz ;).

    > I jeszcze jedno. Wszystko bedzie na umowe o dzielo. W szkicu tej
    > umowy moj zleceniodawca zapisal m.in. taki oto punkt:
    > "wykonawca (czyli ja) udziela 12 miesiecznej gwarancji na dostarczone
    > oprogramowanie". Co o tym myslicie? Czy to normalne? No bo niby co ma
    oznaczac
    > gwarancja na serwis WWW? Czy to zabezpieczenie na wypadek gdyby hacker
    wlamal
    > sie do bazy? W sumie po oddaniu pracy nie powinny mnie interesowac takie
    > przypadki. Bardzo Was prosze o jakies rady, wskazowki. Jak jest w Waszym
> [...]

    Jak dla mnie, to chodzi o nadzor autorski, ale sie jeszcze upewnij zanim to
    podpiszesz.

    Kania