PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna bez wychodzenia z domu

  • 1. Data: 2004-12-28 21:57:22
    Temat: Praca zdalna bez wychodzenia z domu
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Podobno są takie prace. Tworzenie www, pozycjonowanie www, pisanie baz
    danych, poszukiwanie okreslonego info w necie, poszukiwanie określonego info
    na rynku lokalnym.
    Podobno Polacy są w tym dobrzy.
    Zna ktoś jakieś strony www z takimi ofertami ? Jakiś portal, serwisy gdzie
    firmy z USA lub UE ogłaszają chęć zatrudnienia kogoś takiego, a właściwie
    zapotrzebowania na okreslone czynności czy info.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 2. Data: 2004-12-28 22:24:19
    Temat: Re: Praca zdalna bez wychodzenia z domu
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:6FkAd.11007$BO5.458@news.chello.at...
> [...]
    > firmy z USA lub UE ogłaszają chęć zatrudnienia kogoś takiego, a właściwie
    > zapotrzebowania na okreslone czynności czy info.

    W przypadku programistow i webmasterow rynek jest duzy, sa miedzynarodowe
    serwisy freelancerskie jak guru.com - jesli szukasz roboty typu zlecenia
    programistyczne, polecam, moj kumpel zlapal stamtad kilka dobrych zlecen. Co
    do szukania info - to nie jest po prostu szukanie info, bo Googla kazdy umie
    sobie sam zapuscic. To jest napisanie raportu z analiza danych i wnioskami,
    a po drodze czasem umiejetne "podrzucenie" ludziom w jakims miejscu
    pozadanego tematu, zeby wyrazili zdanie i dostarczyli materialu. Takiej
    pracy nie jest wiele, bo klientami sa duze firmy tworzace szeroko
    dyskutowane na www, news i gdzie indziej produkty i "z ulicy" i na podstawie
    samego powiedzenia, ze umiesz to robic, raczej tego nie dostaniesz. To,
    jesli chodzi o web - zebranie danych z reala, np. o biznesach danego typu w
    danym regionie, to nie jest praca w domu, bo wszystkie katalogi maja dane w
    jakis sposob niepelne, a zleceniodawca zwykle chce dodatkowych danych
    wychodzacych poza to, co mozna znalezc w ksiazce telefonicznej i PF (np. u
    kogo te firmy kupuja okreslone produkty/uslugi). Wtedy jest teren lub
    telefon, ale czesciej teren, i "wywiady" i jest to ciezka robota.

    I.

  • 3. Data: 2005-01-02 12:58:12
    Temat: Odp: Praca zdalna bez wychodzenia z domu
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    .....[ciach]

    W Polsce praktycznie nie ma pracy zdalnej 100% , jesli juz jest to praca w
    domu dla "lokalnego" pracodwacy na własnym sprzęcie i/lub know-how .Aha i
    trzeba być specjalistą w danej dziedzinie.
    Ja znam kilka przykładów pracy w domu i podam podsumowanie

    1. bardzo ciezko sciagnac nalezne pieniazki od zleceniodawcy
    2.oferowane pieniazki sa bardzo male biorac pod uwage koszty (stale lacze ,
    sprzet , oprogramowanie, lokal , wlasny czas )

    a) referenecje przyszłego pracodawcy i czas jaki prowadzi swoja dzialalnosc
    b) przelicz kazda oferowana prace pod katem średniej z twojego regionu
    c) spisz umowe (pierwsza z krotkim czasem wypowiedzenia i bez kar )

    Praca zdalana jest ciężka i wymaga dużej samodzielności.

    rafal

  • 4. Data: 2005-01-04 15:08:08
    Od: laik <"laik[nospam]"@pf.pl>

> [...]
    > serwisy freelancerskie jak guru.com - jesli szukasz roboty typu zlecenia
    > programistyczne, polecam, moj kumpel zlapal stamtad kilka dobrych

    Jak jest z rozliczeniami z klijentami z zagranicy? np. usa? U nas
    poprostu podpisujesz umowe o dzieło, przelew na konto i wtedy przesyłasz
    kompletną prace.. Jeśli chodzi o polskie serwisy moge polecić
    webhandel.pl , dość dużo zleceń, na początek polecam branie udziłu w
    konkursach, po wygraniu takiego często stała współpraca..

    pozdrawiam
    lb