PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Angli jakie Szanse

  • 1. Data: 2005-10-04 11:35:44
    Temat: Praca w Angli jakie Szanse
    Od: "kjuzik" <k...@p...onet.pl>

    Witam jakie są szanse pracy w Anglii lub Irlandii Angielski :) dokumentacje
    techniczne czytam mówię dobrze mały zasób słów do nauczenia.

    Serwisant sprzętu komputerowego znajomośc bdb ogólnie helpdesk wyższe inż
    Administrator z wykształcenia Serwisant z zamiłowania

    Napiszcie coś jak ktoś ma pomysły

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-04 12:03:58
    Temat: Re: Praca w Angli jakie Szanse
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 04-10-2005 o 13:35:44 kjuzik <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam jakie s? szanse pracy w Anglii lub Irlandii Angielski :)
    > dokumentacje
    > techniczne czytam mówi? dobrze ma?y zasób s?ów do nauczenia.
    >
    > Serwisant sprz?tu komputerowego znajomo?c bdb ogólnie helpdesk wy?sze in?
    > Administrator z wykszta?cenia Serwisant z zami?owania
    >
    > Napiszcie co? jak kto? ma pomys?y
    >
    > pozdrawiam

    Już napisaliśmy, przejrzyj sobie.

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to

  • 3. Data: 2005-10-04 12:04:14
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Tue, 4 Oct 2005 13:35:44 +0200, kjuzik wrote:
> [...]
    >
    > Serwisant sprzętu komputerowego znajomośc bdb ogólnie helpdesk wyższe inż
    > Administrator z wykształcenia Serwisant z zamiłowania

    No offence, ale elementarna znajomość interpunkcji też się przydaje. ;)

    n.
    --
    Everything is funny.

  • 4. Data: 2005-10-04 12:09:10
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    kjuzik napisał(a):
> [...]
    >
    > Serwisant sprzętu komputerowego znajomośc bdb ogólnie helpdesk wyższe inż
    > Administrator z wykształcenia Serwisant z zamiłowania

    Kurde, no to chcesz otwierac sklep, sklep z komputerowymi czesciami
    uzywanymi czy jechac do Angli? Zdecyduj sie chopie :)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 5. Data: 2005-10-05 07:18:41
    Temat: Odp: Praca w Angli jakie Szanse
    Od: "kjuzik" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik czarny <m...@f...art.lp> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dhtrbh$6vn$...@n...ipartners.pl...
    dokumentacje

    > Kurde, no to chcesz otwierac sklep, sklep z komputerowymi czesciami
    > uzywanymi czy jechac do Angli? Zdecyduj sie chopie :)

    Właśnie tu jest pies pogrzebany jeśli sklep ma okazać sie jedną wielką
    pomyłką to będę zmuszony wyjechać za granicę (nie uśmiecha mi się to ale nie
    będzie wyjścia) pytam właśnie jakie są szanse w moim przypadku i gdzie się
    ewentualnie zaczepić aby coś dowiedzieć

    pozdr

  • 6. Data: 2005-10-05 08:50:03
    Temat: Re: Odp: Praca w Angli jakie Szanse
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    No a to musi byc akurat sklep?
    Handel dzis to ciezki kawalek chleba, niewystarczy tylko "otworzyć sklepu".

    Moze raczej jakies usługi?

  • 7. Data: 2005-10-05 09:17:21
    Temat: Odp: Odp: Praca w Angli jakie Szanse
    Od: "kjuzik" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik czarny <m...@f...art.lp> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:di0425$1ikv$...@n...ipartners.pl...
    > No a to musi byc akurat sklep?
    > Handel dzis to ciezki kawalek chleba, niewystarczy tylko "otworzyć
    sklepu".

    > Moze raczej jakies usługi?
    >
    > --
    > czarny

    Oczywiście nie będzie to tylko sklep ale od czegoś trzeba zacząć mam kilka
    ciekawych pomysłów ale ze względów konkurencji nie podam ich tutaj. Usługi
    itp.. to może będzie nawet I punkt działalności naszej firmy ale najpierw
    trzeba mieć siedzibę