PracaGrupypl.praca.dyskusje › Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika cz.II

  • 11. Data: 2003-08-20 08:26:23
    Temat: Odp: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika cz.II
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

    > rece zaczynaja opadac... Tworzysz wlasna teorie ekonomii? Bo inaczej skad
    > bierzesz takie definicje?
    >
    > "Bogactwo mozan okreslic jako uzytecznosc i wolumen konsumpcji w danym
    okresie
    > czasu w przeliczeniu na osobe".
    >
    > 1. Uzytecznosc - czego?

    Konsumpcji.

    > 2. Bogactwo jako wolumen konsumpcji? Wow! A nie przypadkiem ogol
    posiadanych
    > dobr?

    Jesli posiadasz dobra niekonsumpcyjne i nic nie konsumujesz to umierasz.

    > Konsumpcja jest wtorna, moze nastepowac badz z wlasnego bogactwa, badz
    > tez na kredyt (spadek oszczednosci).

    Chciales powiedziec, ze konsumpcja ma wynikac z tego, ze posiadasz
    przedmioty, ktore mozna zamienic na towary konsumpcyjne.
    Wiec te przedmioty maja wartosc tylko, gdy da sie je zamienic na
    towary konsumpcyjne.

    > Owszem, wzrasta wraz ze wzrostem
    > zamoznosci, ale to nie powod to utozsamiania jednego z drugim.

    Ale jednego tu brakuje, co ty rozumiesz pod pojeciem bogactwo?

    Klus

  • 12. Data: 2003-08-20 08:27:08
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bhtq40$klf$...@n...onet.pl...

    > To Klus :)
    > Zajrzyj lepiej na pl.sci.ekonomiczne ;)
    > P.s. Cholera ja go tu sprowadzilem... :D

    Zdradz w jaki sposob sprowadziles?

    Klus

  • 13. Data: 2003-08-20 08:31:50
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To Klus :)
    > Zajrzyj lepiej na pl.sci.ekonomiczne ;)
    > P.s. Cholera ja go tu sprowadzilem... :D

    chcialbys pl.praca.dyskusje bez mojej osoby, to pachnie zakazem.

    Klus

  • 14. Data: 2003-08-20 13:10:32
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik Mariusz Jankowicz <m...@e...com.pl> w wiadomości do
    grup
    > dyskusyjnych napisał:bht4ab$d6a$...@n...news.tpi.pl...
    > >
    > Czy wolumen i ich uzytecznosc dobr konsumpcyjnych w
    > przeliczeniu na pojedynczego mieszkanca globu
    > rosnie po 2000r ?

    Tak i przed 2000r tez - policz to sobie: liczba oczek na kostce do gry to w
    sumie 5*7=35 i to jest jasny dowod na to, ze ziemia jest plaska. Powiem
    wiecej - najlepszym rozwiazaniem w dzisiejszej sytuacji jest cos wiecej niz
    powrot do handlu wymiennego ("wysokozaawansowany nowogospodarczy barter
    wspomagany przez technologie web'owe"), ale powrot do jaskin - nie bedzie
    bezrobocia, gwarantuje. Bo jesli uwzglednic, ze doba ma 24 godziny, to po
    odjeciu od tej wartosci sumy liczby oczek w kostce do gry (wyprowadzenie
    wyzej) to otrzymamy wartosc ujemna, a to juz jest niezbyty dowod... ze
    generujesz czlowieku kosmiczny belkot, mylisz wszelkie pojecia i moze
    jeszcze Expierd jestes?

  • 15. Data: 2003-08-20 13:13:11
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik <g...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

    > Ale jednego tu brakuje, co ty rozumiesz pod pojeciem bogactwo?

    To samo co wszyscy, co innego niz Ty.

  • 16. Data: 2003-08-20 13:18:19
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    > wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bhtq40$klf$...@n...onet.pl...

    > chcialbys pl.praca.dyskusje bez mojej osoby, to pachnie zakazem.

    Przeciez zakaz trollowania juz dawno zostal wprowadzony.

  • 17. Data: 2003-08-20 16:04:01
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To Klus :)
    > Zajrzyj lepiej na pl.sci.ekonomiczne ;)
    > P.s. Cholera ja go tu sprowadzilem... :D
    A ja z tegoż powodu stamtąd uciekłem :)))

    pozdrowionka ekonomistom, także tym normalnym inaczej (lokalizacja -
    KF) śle
    zairazki

  • 18. Data: 2003-08-21 08:17:37
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mariusz Jankowicz <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhvrsv$7gt$...@n...news.tpi.pl...

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > grup

    > Tak i przed 2000r tez -

    Te po trzeba jeszcze udowodnic.

> [...]
    > wyzej) to otrzymamy wartosc ujemna, a to juz jest niezbyty dowod... ze
    > generujesz czlowieku kosmiczny belkot, mylisz wszelkie pojecia i moze

    Nie jestem, Expertem vel Dariuszem ...i inna ksywa, ta osoba.

    Klus

  • 19. Data: 2003-08-21 08:29:54
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mariusz Jankowicz <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhvs22$8da$...@n...news.tpi.pl...

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > To samo co wszyscy, co innego niz Ty.

    To jestesmy w pacie, dyskusja juz nie moze pojsc do przodu.
    Bogactwem jest to, ze mozemy konsumowac coraz wiecej i to
    wg naszych upodoban, co zwieksza nasza uzytecznosc
    konsumpcji (koncepcja uzytecznosci konsumpcji wywodzi sie
    od marginalizmu, tam wiecej o tym znajdziesz)

    Klus

  • 20. Data: 2003-08-21 15:50:08
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > konsumpcji (koncepcja uzytecznosci konsumpcji wywodzi sie
    > od marginalizmu, tam wiecej o tym znajdziesz)

    Skad wykopales ta definicje? Widze z tego, ze predkosc to druga pochodna
    drogi po czasie...