PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie. Bezrobocie??

  • 61. Data: 2003-08-14 07:01:16
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Sławek pod wpływem używek napisał/a co następuje:

    > Nawet jesli jest to prawda co piszesz i koszty dodatkowe nie wynosza
    > 1000 zł i nie mieszkasz u cioci, to twoj przypadek jest 1/10 000 i
    > nie mozesz byc przykładem w naszej dyskusji. Nie rozumiesz tego????
    > To szkoda...

    chlopie !!!powoli przechodzisz samego siebie..jestes niesamowicie
    sflustrowanym zyciem facetem !!!! co pokazujesz na kazdym kroku.Nie
    rozumiesz tego???
    Druga sprawa to fakt,iz na cale szczescie nie Ty tu decydujesz o tym co
    pisza inni ,jak nie mozesz tego zrozumiec to przestan wklejac swoje zalosne
    zale na caly swiat.
    Zaczynasz byc meczacy.
    exit

  • 62. Data: 2003-08-14 07:08:12
    Temat: Odp: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>

    > Nie musisz mi tego tłumaczyć, bo ja to rozumiem. Nie rozumiem tego,
    > dlaczego nikt nie zauważył , ze cena lodów nad morzem w sezonie
    turystycznym
    > nie ma nic wspólnego z rynkiem pracy. Czyli konsument kupujący lody pasuje
    > do statystyk bezrobotnych jak świnia do kombinerek. Czy się mylę?

    Wiesz, specjalistą z zakresu mikro ekonomii nie jestem, ale tak mi się
    wydaje, że to właśnie popyt kształtuje podaż. Skoro cena w "typowo
    warszawskich" (tylko bez krzyków, tak niestety jest, że Władysławowo czy
    Karwi w przeważającej większości okupowana jest przez stolicę. i żeby było
    jasne: nie mówię tego z dumą, bo to akurat powód do dumy NIE jest) kurortach
    jest na takim poziomie, to znaczy, że ludziom to nie przeszkadza. I kupują.
    I zapewniam Cię, że moje zarobki do niskich nie zależą, a przy każdym
    zakupie szybko zliczałem ile można wyciągnąć z takiego straganu w jeden
    dzień...

    Kontynuując "bzdury" - jak raczyłeś określić mój post - moge przypomnieć
    kolejne fakty, choćby brak chętnych do malowania płotu (dotyczy miejscowości
    podwarszawskiej). Ale nie w tym rzecz... Wiem, że sytuacja wielu rodzin jest
    nieciekawa, ale właśnie sytuacja opisana we wczorajszym poście (magazyn -
    praca skąd inąd bardzo lekka jak na magzyn) świadczy, ze ludzie w
    Warszawie - bo o niej mowa - najwyraźniej mają bardzo silne wsparcie
    socjalne. No sorry... ja nawet na studiach mając przerwę pomiędzy sesjami
    nie pogardził bym pracą, za którą otrzymałbym 120 zł (magazyn), czy 200 zł
    (montaż czaszy).

    Jeżeli odebrałes mojego posta jako jakiś "atak" - to najwyraźniej cierpisz
    na jakies kompleksy. Ja chciałem, aby ktoś mi wytłumaczył "skoro jest tak
    źle, dlaczego jest tak dobrze". A mowa była o Warszawie, w której mieszkam.

    Piotr

    PS: wbrew pozorom rynek turystyczny jest jednym z lepszych papierków
    lakmusowych gospodarki danego kraju, ale to tak na marginesie. Przecież
    bzdury piszę...

  • 63. Data: 2003-08-14 07:11:58
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>

> [...]
    byc
    > przykładem w naszej dyskusji. Nie rozumiesz tego???? To szkoda...

    a spytam: próbowałeś kiedyś znaleźć takie mieszkanie? to się nazywa
    "stancja" i o coś takiego w miastach uniwersyteckich (a przecież studiować
    można nie tylko w Warszawie) naprawdę nietrudno....

    Piotr

  • 64. Data: 2003-08-14 07:19:47
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdir1$oh0$1@news.onet.pl>, n...@o...pl says...

    > Hello,
    > Nie wiem, czy mnie jeszcze pamięta Szanowna Grupa :)
    > Pozwolę sobie przypomnieć, że jakiś czas temu wywołałem niemałą burzę pisząc
    > o tym, że z tym bezrobociem i całą jego otoczką to w tym naszym kraju chyba
    > nie jest do końca tak źle.

    Taka jest prawda. Jakies tam bezrobocie istnieje. Ale mnie osobiscie
    niedobrze sie robi, jak widze w telewizji sine twarze z czerwonymi
    nosami, ktore sa dumne z tego, ze dostaja zasilek i nie musza nic robic.
    Dla mnie przekaz taki jest oczywisty:

    - Ale z Ciebie frajer. W czasie kiedy Ty pracujesz, ja stoje z kolegami
    pod monopolem i sacze piwko. I to Ty do niego doplacasz. Musisz jednak
    zaczac pracowac wiecej. Zasilki musza byc wyzsze. Bo to niesprawiedliwe,
    ze ja musze zlopac piwo, a Ty pijesz szampana.

  • 65. Data: 2003-08-14 07:31:10
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > praca skąd inąd bardzo lekka jak na magzyn) świadczy, ze ludzie w
    > Warszawie - bo o niej mowa - najwyraźniej mają bardzo silne wsparcie
    świadczy??? Opierasz się na swoich młodzieńczych przemyśleniach, a nie na
    faktach. Dowody proszę...

> [...]
    > na jakies kompleksy. Ja chciałem, aby ktoś mi wytłumaczył "skoro jest tak
    > źle, dlaczego jest tak dobrze". A mowa była o Warszawie, w której

    Głównym moim kompleksem jest to, że byłem ciekaw co tym razem wymyśliłeś
    geniuszu od spraw socjalno-ekonomicznych. Popyt kształtuje podaż, co za
    odkrycie!! Jednak nadal nie rozumiem, jaki ma wpływ wystawne zycie
    turystyczne części społeczeństawa na 20% bezrobocie w CAŁEJ POLSCE. Spójż na
    mapę, Poska to nie tylko Warszawa.

  • 66. Data: 2003-08-14 07:33:54
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > Druga sprawa to fakt,iz na cale szczescie nie Ty tu decydujesz o tym co
    > pisza inni ,jak nie mozesz tego zrozumiec to przestan wklejac swoje

    Nie mam żalu do świata, tylko do CIEBIE. Ktoś na twoim poziomie, może
    pomyśleć ze to jest prawda.

  • 67. Data: 2003-08-14 07:37:43
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > "stancja" i o coś takiego w miastach uniwersyteckich (a przecież studiować
    > można nie tylko w Warszawie) naprawdę nietrudno....

    A ty wychowałeś się na stancji??? Nie odróżniasz okresu studiów i stanu
    tymczasowego, od egzystencji właściwej, od życia??? O co ty w ogóle mnie
    pytasz???

  • 68. Data: 2003-08-14 07:40:14
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>

    > Wiem, że sytuacja wielu rodzin jest
    > świadczy??? Opierasz się na swoich młodzieńczych przemyśleniach, a nie na
    > faktach. Dowody proszę...

    fakt jest taki, że ludziom dupy się nie chce ruszyć za "marne parę groszy".
    wolą dostać zasiłek/ukraść/porzyczyć (*)

    (*) - wedle życzenia

    > Głównym moim kompleksem jest to, że byłem ciekaw (cut)

    oj chyba nie...

    Piotr

  • 69. Data: 2003-08-14 07:41:29
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdjtb$ah8$1@news2.ipartners.pl>, j...@w...pl says...

    > Wlasnie.Najlepiej siedziec w domu i marudzic jak to mu jest ciezko bo nie
    > moze znalezc pracy.Praca jest i smiem powiedziec ,ze jest jej sporo ale tez
    > w zaleznosci od doswiadczenia i branzy.
    > exit

    Jest tak dlatego, ze duza czesc Polakow jest przyzwyczajona do
    nierobstwa. Kazdy chce zarabiac kupe kasy, a nikomu sie nie chce robic.
    Dlatego tez sporo bezrobotnych tworzy sobie sama wymowki, ze nie oplaca
    sie uczyc, nie oplaca sie wysylac CV, bo prace to sobie mozna znalezc
    tylko po znajomosci.

    A jak komus nawet cos zaoferujesz, to zaraz uslyszysz, ze za wczesnie
    trzeba wstawac, ze praca jest za daleko, ze praca jest skomplikowana,
    albo ze w pracy piwa nie podaja.

    Dla przecietnego Polaka najlepiej, aby praca byla zaraz naprzeciwko, w
    godzinach od 8-ej do 12-ej, pensja prezesa, a wymagania - chec do zycia.

  • 70. Data: 2003-08-14 07:43:27
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdnq4$91d$1@inews.gazeta.pl>, s...@g...pl says...

    > Kto tu mowi o narzekaniu??? Trzeba pisać prawdę !!! Skoro uważasz, że
    > kolega wie co mowi i do tego dobrze mowi, to idz do pracy za 5 zł/h pojedz
    > sobie nad morze kup sobie 8 lodów i żyj...Jak kiedyś poznasz takie pojęcia
    > jak: dom, rodzina, marzenia i co najważniejsze realia, to może więcej
    > zrozumiesz.

    No, wlasnie - realia. Jesli jest tak komus zle, to lepiej siedziec z
    dupa w domu niz sie ruszyc na poczatek do roboty za 5zl/h? Lepiej nic
    nie robic?