PracaGrupypl.praca.szukana › 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)

  • 1. Data: 2003-03-13 22:06:26
    Temat: 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Tak ku przestrodze przypominam, zeby na to uwazac, bo juz pare razy
    sekretarka automatyczna odsylala mnie po szczegolowe informacje pod
    "0-70-0012343445".

    pzdr
    Krzysztof

    ps. jasne , ze nie dzwonilem dalej

  • 2. Data: 2003-03-13 22:36:26
    Temat: Re: 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Tak ku przestrodze przypominam, zeby na to uwazac, bo juz pare razy
    > sekretarka automatyczna odsylala mnie po szczegolowe informacje pod
    > "0-70-0012343445".

    No cóż, każdy orze, jak może. Narażasz się na atak nuworyszów, którzy
    powiedzą, że też możesz, że należy wykazać się inicjatywą, że pomysł
    dobry. A niuniek, co napierdala kolesi w bańkę i zabiera im portfele, to
    najbardziej grzeszy, że ZUSu nie płaci.

    Pzdr: Dogbert

    > ps. jasne , ze nie dzwonilem dalej

    Dlaczego? mogło być pouczające.

  • 3. Data: 2003-03-14 08:42:13
    Temat: Odp: 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik No Name <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4r15q$5v$...@a...news.tpi.pl...

    > No cóż, każdy orze, jak może.

    Nawet ambasada USA też tak orze... chcesz wyjechać do stanów - najpierw zapł
    ać dzwoniąc pod 0-70....

    Rafał

  • 4. Data: 2003-03-14 11:24:00
    Od: "zosia samosia" <k...@i...pl>

    > Nawet ambasada USA też tak orze... chcesz wyjechać do stanów - najpierw
    zapł
    > ać dzwoniąc pod 0-70....
    4zl za minute, w tym dwie minuty muzyki..