PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oddelegowanie do innego kraju a odmowa pracownika

  • 1. Data: 2007-01-20 01:20:58
    Temat: Oddelegowanie do innego kraju a odmowa pracownika
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    Szanowni grupowicze,

    Przełożony ma zamiar mnie wysłać na około 3 miesiące do Indii. Sęk w tym, że
    to koliduje z moją dodatkową pracą, lekcjami angielskiego (z mojej własnej
    kieszeni), studiami podyplomowymi (te również opłacam). Jestem jedyną osobą
    z wystarczającymi kompetencjami do wykonania tego zadania.
    W umowie o pracy mam: miejsce pracy miasto X ulica Y, czas pracy 8h, praca
    przy komputerze. Nie obawiam się o utratę pracy chcę być fair w stosunku do
    samej firmy bo bezpośrednim przełożonym się nie będę przejmował. A nawet
    jeśli to ofert jest bez liku. Wiem, Indie piękny kraj ale akurat nie pasuje
    mi teraz taki wyjazd :(

    Jeżeli to coś zmienia: duży zagraniczny koncern, branża IT.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-20 03:32:56
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    ja bym korzystał, ale wybór jest twój.

    Policz, ile rzeczywistego czasu potrzebujesz na okreslone działania pozapracowe (np.
    naukę) i miej to jako argument. Na przykład, musze byc w szkole co drugi weekend i
    czy firma ma zamiar wziąć udział w kosztach dotarcia, bo ciebie nie stać na
    2xMiesięcznie przelot indie-polska-indie (koszt przelotu z warszawy przez heatrow do
    delhi to minimum 3 tysiące PLN, cas przelotu to 13 - 17 godzin w jedna stronę -
    srawdziłem na www.ba.com ). Myślę że to będzie wystarczający argument dla
    pracodawcy, zawsze koszta zwyciężają :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2007-01-21 15:29:48
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

    > Jeżeli to coś zmienia: duży zagraniczny koncern, branża IT.

    wszytko OK, ale nie zadałeś żadnego pytania. Opisałeś jedynie sytuację :))
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-01-21 16:53:37
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    yale <b...@s...net.pl> napisal(a):
> [...]
    > kieszeni), studiami podyplomowymi (te również opłacam). Jestem jedyną osobą
    > z wystarczającymi kompetencjami do wykonania tego zadania.

    Ujme to tak: jak 3 miesiace bedziesz musial gadac z Hindusami po angielsku,
    to zadne inne lekcje potrzebne Ci nie beda ;-).

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 5. Data: 2007-01-22 21:05:37
    Od: "Newscheck" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    angielsku,
    > to zadne inne lekcje potrzebne Ci nie beda ;-).

    Wierz mi że będą. Nawet się uwsteczni
    Pozdrawiam
    (-) NewsCheck

  • 6. Data: 2007-01-22 22:34:39
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    co do języka, to przydaje się tłumacz z hinduskiego na nasz (znaczy
    angielski-angielski)... a i nie zapominajmy o kadzidełkach i i innych
    ekstremalnych zapachach ;).

  • 7. Data: 2007-01-23 13:57:23
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    Newscheck <n...@p...onet.pl> napisal(a):

    > angielsku,

    > Wierz mi że będą. Nawet się uwsteczni

    A gdzie tam;) Zeby ich zrozumiec musi przywyknac do czegos innego
    niz BBC English, a zeby oni jego zrozumieli, musi takim wlasnie
    wladac :-)). Idealna sprawa do doszlifowania umiejetnosci i osluchania sie.

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu

  • 8. Data: 2007-01-23 20:58:09
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Facet takiej okazji nie mozesz zaprzepascic pierdol te studia i nauke
    angielskiego z burakami,
    na zachodzie liczy sie CV czyli doswiadzcenie zawodowe nie Papiery z
    watpliwej uczelni na ktorej wykladaja buraki coto w d. byli i g.. widzieli.