PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Znaleziono w sieci

  • 1. Data: 2004-11-20 09:35:20
    Temat: [OT] Znaleziono w sieci
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    The railway station is where the rail stops, the bus station is where the
    bus stops. On my desk I have got my own workstation.

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 2. Data: 2004-11-20 14:11:12
    Temat: Re: [OT] Znaleziono w sieci
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
    > The railway station is where the rail stops, the bus station is where the
    > bus stops. On my desk I have got my own workstation.

    Wisi mi to na tablicy korkowej za plecami ponad rok.
    Dla ciekawostki tylko dwie osoby ( na ok 60 zatrudnionych) potrafily to
    przetlumaczyc. Ba , a nawet sie posmiac przez chwile.
    Ale moze to i dobrze bo gdyby wiecej osob znalo przynajmniej BASIC angielskiego,
    pewnie juz by ktos doniosl do szefa na mnie, ze miejsca pracy nie szanuje :))
    VomitroN