PracaGrupypl.praca.dyskusje › OT - Z nudy

  • 1. Data: 2003-01-01 00:32:51
    Temat: OT - Z nudy
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wiem, ze to nie ta grupa. Ale wlasnie konczy mi sie drugi szampan, wiec
    mam dwa pytania:

    1. jak zniechcecic jakies bydlo z interii albo gadu-gadu, zeby nie
    skanowalo mnie na coraz to nowe uslugi?

    2. jak mam znalesc prace jako osoba do kontaktow z klientami skoro waze
    110 kg i mam twarz buldoga/rotwailera (kiedys jedna pani w poprzedniej
    pracy zaczela krzyczec "O Jezu" jak sie na nia spojrzalem moimi
    niewinnymi oczkami japonskiego demona ;) )

    Flyer

  • 2. Data: 2003-01-01 00:58:27
    Temat: Re: OT - Z nudy
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in news:3E123733.1000505
    @poczta.gazeta.pl:

    > Wiem, ze to nie ta grupa. Ale wlasnie konczy mi sie drugi szampan, wiec
    > mam dwa pytania:

    Jako osoba saczaca drugiego szampana, odpowiem :-)

    > 1. jak zniechcecic jakies bydlo z interii albo gadu-gadu, zeby nie
    > skanowalo mnie na coraz to nowe uslugi?

    Mowisz o skanowaniu portow ? Bo nie rozumiem..

> [...]
    > pracy zaczela krzyczec "O Jezu" jak sie na nia spojrzalem moimi
    > niewinnymi oczkami japonskiego demona ;) )

    To powiedz jeszcze jaki wzrost. Po mnie nie bylo widac, ze mam ok. 100 kg, a wazylem
    tyle w wakacje...

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-01-01 01:11:24
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Mowisz o skanowaniu portow ? Bo nie rozumiem..

    Azem z wrazenia otworzyl piwo ;).
    Noo, ale za kazdym raze skanuja inna usluge/porty i z innego serwera ale
    z tej samej grupy --> wiecej danych nie mam bo musialbym porownac dane z
    kilku programow zabezpieczajacych i sledzacych (darmowych!). Przewaznie
    raz dziennie skanuja jakas usluge nie powtarzajac poprzedniej i nie
    powtarzajac nazwy serwera.

    > To powiedz jeszcze jaki wzrost. Po mnie nie bylo widac, ze mam ok. 100 kg, a
    wazylem
    > tyle w wakacje...

    176, w porywacyh 180 (to zalezy od pory dnia --> rozciagniecia stawow).
    I niestety widac. Po drugie mam twarz Pana Kierownika ;).

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-01 13:31:38
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Wed, 01 Jan 2003 02:11:24 +0100, gdy flyer
    <f...@p...gazeta.pl> napisał:

    >176, w porywacyh 180 (to zalezy od pory dnia --> rozciagniecia stawow).
    >I niestety widac. Po drugie mam twarz Pana Kierownika ;).

    Popatrz na Wojciecha Manna i się wzoruj :)

    Pozdrawiam noworocznie,
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-01 14:57:02
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

> [...]
    > pracy zaczela krzyczec "O Jezu" jak sie na nia spojrzalem moimi
    > niewinnymi oczkami japonskiego demona ;) )

    Poszukaj pracy w firmach gdzie taki wygląd jest wskazany np:
    specjalista d/s kontaktu z klientami w dyskotece, BOK TP S.A., Urząd
    Skarbowy, Biura Komornika, Dziekanat Wyższej Uczelni... możliwości
    jest dużo :)

    Rygel

  • 6. Data: 2003-01-01 21:15:49
    Od: "Wojciech Sztukowski" <s...@w...pl>

    A może...
    http://www.kruk-inkaso.com.pl/Ofertapracy.htm

    Pozdrawiam,
    W. Sztukowski

  • 7. Data: 2003-01-02 09:34:59
    Od: a...@o...pl

    A może wizyta u psychologa? odnajdź wiarę w siebie, jeśli mężczyzna jest
    (wrażenie ogólne) zaradny, przedsiębiorczy, dobrze wychowany, słowem - ma
    klasę, wygląd faciaty nie ma takiego znaczenia... W ostateczności polecam też
    wizytę/warsztaty u wizażysty a propos kreowania własnego wizerunku. Pokażą CI
    jak ukryć pewne mankamenty oraz jak podkreślić zalety.
    Znajdziesz namiary w internecie.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    Anna

    e-mail: a...@o...pl

  • 8. Data: 2003-01-02 09:51:52
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a...@o...pl wrote:

> [...]
    > wizytę/warsztaty u wizażysty a propos kreowania własnego wizerunku. Pokażą CI
    > jak ukryć pewne mankamenty oraz jak podkreślić zalety.

    Moze troche zgrzeszylem ;), ale post zrodlowy napisalem bo nikt nic nie
    chcial pisac na grupe o polnocy w Sylwestra. Tak zeby sie cos dzialo.

    Co do psychologa --> jestem swiadom swoich ulomnosci dlatego na przyklad
    nie startuje do jakis prac gdzie wg. "carskiego ukazu"
    podwladny/pracownik musi byc cichy itd. Po prostu gdyby do mnie podeszla
    jakas Paniusia/Panek i zaczela sie madrzyc (widok czesto spotykany w
    sklepach) to raczej bym nie wygladal na zadowolonego --> naprawde w
    skrajnej postaci mialbym twarz japonskiego demona :).

    I nie jest mi z nimi (ulomnosciami) zle --> wszelkie poprawki zachowania
    nie wynikajace z mojego wlasnego przeswiadczenia traktowalbym jako
    sztuczne i zle bym sie z tym czul.

    Ale dziekuje za podpowiedz.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-01-05 02:20:08
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in

    /ciach..../

> [...]
    > Przewaznie raz dziennie skanuja jakas usluge nie powtarzajac
    > poprzedniej i nie powtarzajac nazwy serwera.

    Z tym zwrocilbym sie do abuse. Np. log ZoneAlarma mozna przefiltrowac w Excelu i
    przeslac w odpowiednie miejsce. No, ale to juz OT :-)

    /ciach.../

    > 176, w porywacyh 180 (to zalezy od pory dnia --> rozciagniecia
    > stawow). I niestety widac. Po drugie mam twarz Pana Kierownika ;).

    Jesli masz pasje pracy z klientami to nic Ci w tym nie przeszkodzi :-)

    Wojtek

  • 10. Data: 2003-01-05 11:55:46
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    Moze troche zgrzeszylem ;), ale post zrodlowy napisalem bo nikt nic nie=20
> [...]
    >
    > I nie jest mi z nimi (ulomnosciami) zle --> wszelkie poprawki zachowania =
    >
    > nie wynikajace z mojego wlasnego przeswiadczenia traktowalbym jako=20

    Moze gospodarka magazynowa+ logistyka sa srodowiskami pracy, gdzie moglbys
    sie zrealizowac? Sa studia podyplomowe w tym kierunku, a magazyny ma prawie
    kazda firma.

    Zeby zarzadzac magazynem i stanami dobra znajomosc komputera i inteligencja
    jest bardzo wskazana, a do zarzadzania magazynierami i kierowcami masz
    naturalne predyspozycje fizyczne + wspomniane spojrzenie mogace zmotywowac do
    wydajniejszej pracy na chwale firmy ;)
    To naprawde ciezki kawalek chleba, ale jesli by cie to zainteresowalo, to
    sugerowalbym wymiane narzedzi pracy z innego Twojego postu na prace
    magazyniera w jakiejs z wiekszych firm polaczona z uzupelnieniem kwalifikacji.

    > Flyer

    Pozdrawiam
    Krzysztof