PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma Blasc, Warszawa, obsługa klienta

  • 1. Data: 2007-07-07 10:12:35
    Temat: firma Blasc, Warszawa, obsługa klienta
    Od: c...@i...pl

    Szanowni Grupowicze,

    Czy ktoś może mi cokolwiek o ww. firmie i pracy w niej napisać;
    interesują mnie: wysokość zarobków na stanowisku pracownika obsługi
    klienta oraz atmosfera w pracy

    z góry dziękuję

    piscatio

  • 2. Data: 2007-07-08 20:02:17
    Temat: [OT] Re: firma Blasc, Warszawa, obsługa klienta
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-07-07 12:12, c...@i...pl pisze:

    > Czy ktoś może mi cokolwiek o ww. firmie i pracy w niej napisać;
    > interesują mnie: wysokość zarobków na stanowisku pracownika obsługi
    > klienta oraz atmosfera w pracy

    Pewnie dużo nie płacą, bo poziom obsługi klienta jest fatalny. Atmosfera
    raczej też nie najlepsza - niezadowoleni klienci potrafią dać do wiwatu...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-07-09 12:48:05
    Temat: Re: firma Blasc, Warszawa, obsługa klienta
    Od: piscatio <c...@i...pl>

    On 8 Lip, 22:02, "Mich@l" <k...@t...cy> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)

    dzięki za info, szału na mnie rozmowa ani warunki nie zrobiły, więc
    raczej się z tą firmą nie zwiążę

    pozdrawiam
    piscatio