PracaGrupypl.praca.dyskusje › GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?

  • 41. Data: 2009-09-25 15:49:48
    Temat: _OT_Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > tylko skąd miał te części :)

    ja może o samochodzie wiem że ma gdzieś silnik, gdzie sie wlewa paliwo i
    numer telefonu do mechanika jak cos nie działa ;) ale też znam kilku
    ludzi co z uk (bo tu mieszkam) wysyłają do pl 3-5 tirów miesięcznie z
    samochodami. Czasem są to jakieś okazyjnie kupione lepsze autka, czasem
    jakies rozbitki (i na części), a czasem jest to jakieś specjalne
    zamówienie. Przypuszczam ze bardzo podobnie jest z krajami polsce
    bliższymi (geograficznie np. niemcy) gdzie gość zamiast dać auto na złom
    i zapłacic za zlomowanie woli sprzedać za 50 euro - dla niego skorupa, a
    dla "samochodziarzy", nie wiem - prawa lampa, nienaruszony silnik,
    elektryczne szyby itp.
    w sumie dość potężny rynek, bo samochody lubią sie psuć i wtedy trzeba
    do nich sprawnych części, dobrego mechanika. I z tego co się orientuję
    to mniej-więcej tak samo funkcjonuje od lat

  • 42. Data: 2009-09-25 21:02:07
    Od: darr <l...@p...onet.pl>

    DZIĘKI WAM BARDZO za ciekawe sugestie, wychodzi jednak na to, że
    cokolwiek dodatkowo i w tak zwanym "wolnym czasie" to raczej tylko na
    własną rękę (chcąc miec z tego jakiekolwiek pieniądze). Pomysły
    natomiast - można by je było w sumie w nieskończonośc mnożyc.
    Zauważyłem jednak pewną zależnośc (nawiązując po części do wypowiedzi
    jednego z Was). Tak z własnego doświadczenia i obserwacji innych ludzi
    nie zawsze jest tak, że Ci najbogatsi są akurat najlepiej wykształceni
    albo też posiadają jakąś szczególną wiedzę. A co, nie warto byc
    frajerem, trza obrotnym byc!;) Choc zdarzają się wyjątki i im
    wszystkim zwracam honor (no w końcu są też i tacy, którzy M-ogą G-...
    R-obic I- N-ieźle Ż-yc - mgr.inż. - LOL).

    Z giełdą natomiast, narzekają ostatnio chłopaki (po części też
    klienci), że to już nie to co kiedyś. Owszem, idzie z tego wyżyc, bywa
    jednak różnie. Jest to poza tym dośc specyficzny rynek, na którym nie
    szuka się części w książce czy w katalogu, tak jak ja to umiem.
    Idealnym dla mnie rozwiązaniem byłoby, gdyby mnie jakiś salon czy
    serwis zatrudnił do obsługi tylko w niedzielę - z drugiej jednak
    strony, gdybym ja był pracodawcą, nie brałbym raczej pod uwagę takiego
    rozwiązania. I tu jest pies właśnie pogrzebany.

    Tak czy inaczej, DZIĘKI raz jeszcze!
    Pozdr.,
    darr

  • 43. Data: 2009-09-25 21:11:02
    Od: darr <l...@p...onet.pl>

    On 25 Wrz, 16:18, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:h9ig6v$9fs$1@news.onet.plMirosław Habarta
    > <M...@p...pl> pisze:
    > Myślę, że wystarczająco zaspokoiłem twoją ciekawość, pokazując przy okazji,
    > że swoje poglądy nie tylko mam, ale także stosuję je we własnym życiu.
    > Nie dziwi mnie fakt, iż mogą one być irytujące dla niektórych grupowiczów
    > (szczególnie tych o ciaśniejszych umysłach), co dodatkowo katalizuje
    > bezkompromisowy sposób, w jaki je wyrażam. Świadczy to o bardziej o nich niż
    > o mnie - oni się zapluwają, ja się dobrze bawię.
    > Howgh!

    A juści! Przeceniasz trochę swój wpływ na innych grupowiczów - takie
    jednak Twoje prawo. Od pierwszej Twojej wypowiedzi próbujesz
    wprowadzac zamieszanie i bawic się (poniekąd cudzym kosztem) wyrażając
    te "poglądy".

    A więc czekamy, czytamy dalej. Bądź co bądź internet to miejsce
    służące między innymi zabawie i rozrywce - dostarcz nam jej proszę
    jeszcze trochę...;-))

    Pozdr.,
    darr

  • 44. Data: 2009-09-25 21:19:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Od pierwszej Twojej wypowiedzi próbujesz
    > wprowadzac zamieszanie i bawic się (poniekąd cudzym kosztem) wyrażając
    > te "poglądy".
    No i co, synku? No i co?

    > A więc czekamy, czytamy dalej.
    Czekamy, czytamy...
    Od dawna masz zwyczaj mówić od siebie w liczbie mnogiej?
    Takie stany daje się zaleczyć.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-09-25 22:27:19
    Od: darr <l...@p...onet.pl>

    On 25 Wrz, 23:19, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:7f0f0277-56e0-432e-85f7-2888afa0556e@
    31g2000vbf.googlegroups.comdarr

    > No i co, synku? No i co?

    No i nic - takie Twoje prawo (powiedzmy). Pomijając oczywiście fakt,
    że już bardziej chyba się nie dało zOFF-TOPICowac tego (mojego) wątku
    - a więc jeden (off-topic) mniej czy jeden więcej...

    > Czekamy, czytamy...
    > Od dawna masz zwyczaj mówić od siebie w liczbie mnogiej?

    Czyż nie Ty sam stwierdziłeś chwilę wcześniej, że Twoje poglądy
    dotyczą "niektórych" grupowiczów? Bądź co bądź ja byłem pierwszym z
    nich w tym wątku, którego (jak mi się wydaje) próbowałeś sprowokowac.
    A więc utożsamiam się z nimi (ku Twojej uciesze, jak myślę),
    utożsamiam - w grupie raźniej.

    A tak już bardziej serio, nie wydaje mi się, żeby miało jakiś większy
    sens ciągnąc dalej dyskusję na ten temat (bynajmniej na tej grupie).

    darr

  • 46. Data: 2009-09-25 22:39:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    l.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > No i nic - takie Twoje prawo (powiedzmy).
    Żadne tam powiedzmy, chłopcze.

    > Czyż nie Ty sam stwierdziłeś chwilę wcześniej, że Twoje poglądy
    > dotyczą "niektórych" grupowiczów?
    Nie, po prostu nie rozumiesz co czytasz, boś zwyczajnie głupi.

    > Bądź co bądź ja byłem pierwszym z
    > nich w tym wątku, którego (jak mi się wydaje) próbowałeś sprowokowac.
    Sprowokować ciebie? A cóż ty znaczysz aby warto było?

    > A więc utożsamiam się z nimi
    To twoja sprawa.

    > w grupie raźniej.
    Szczególnie złamasom.

    > A tak już bardziej serio, nie wydaje mi się, żeby miało jakiś większy
    > sens ciągnąc dalej dyskusję na ten temat (bynajmniej na tej grupie).
    To nie jest bardziej serio, tylko bardziej głupio.
    I ty niedouku nie odróżniając znaczenia słowa "bynajmniej" od "przynajmniej"
    chciałeś coś pisać, redagować??
    Ty raczej spróbuj być weekendowym szalet-managerem gdzieś na dworcu w tej
    swojej pipidówie, biedaku.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-09-25 23:16:45
    Od: darr <l...@p...onet.pl>

    On 26 Wrz, 00:39, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]

    > chciałeś coś pisać, redagować??
    > Ty raczej spróbuj być weekendowym szalet-managerem gdzieś na dworcu w tej

    Zjadłem słowo "nie", przepraszam. Miało byc "bynajmniej nie na tej
    grupie". To z pośpiechu, lecz tłumaczyc się nie pownienem - mój błąd.

    Pan natomiast po raz kolejny usiłuje mnie (bezskutecznie) obrazic.
    Wydaje mi się jednak, że zapewne Pan zaprzeczy (jak to Pan zwykle
    robi). I ja również uważam, że nie jestem tego wart.

    Pozdrawiam.

  • 48. Data: 2009-09-26 06:49:58
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Świadczy to o bardziej o nich niż o mnie - oni się zapluwają, ja się
    > dobrze bawię.

    Jaruś, prawda jest taka, że od dłuższego czasu jedynie Ty się zapluwasz i
    frustrujesz, a inni patrzą na to już tylko z politowaniem.

  • 49. Data: 2009-09-26 08:00:26
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "darr" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    serwis zatrudnił do obsługi tylko w niedzielę - z drugiej jednak
    strony, gdybym ja był pracodawcą, nie brałbym raczej pod uwagę takiego

    Dlaczego byś nie brał?
    Przypuszczam (ktoś potwierdzi?), że nie ma zbyt dużo chętnych do pracy w
    niedzielę, więc ktoś, komu ten dzień pasuje byłby idealnym kandydatem.

    --
    andreas

  • 50. Data: 2009-09-26 11:14:23
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    Baloo pisze:

    > Jaruś, prawda jest taka, że od dłuższego czasu jedynie Ty się zapluwasz
    > i frustrujesz, a inni patrzą na to już tylko z politowaniem.

    W sumie to ciekawy przypadek z tego Jotte. Kiedyś, OIDP dość często
    pisywał ciekawe i merytoryczne posty. Nie powiem, bywało że cięte i
    błyskotliwe. Teraz ciętość i błyskotliwość została, ale miejsce
    "merytoryczności" zajęla niesprowokowana agresja i ostentacyjna pogarda
    wobec wybranych dyskutantów. Mam tylko nadzieję, że to po prostu zwykłe
    trolowanie, bo gdyby tak na poważnie, to szkoda chłopa.