PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 181. Data: 2008-01-23 08:42:40
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

    > Macie jakieś nietypowe doświadczenia z rekrutacji??

    Jeszcze jeden kwiatek się zdarzył ale trochę to potrwało zanim do mnie
    dotarło. Z początku myślałem, że się chłopakowi omsknęło na klawiaturze ale
    później przeczytałem to i doszedłem do wniosku, że jednak tak miało być.
    W każdym razie pan aplikował na stanowisko:

    PrzeCstawiciela Handlowego.
    Specjalnie podkreśliłem to miejsce o które mi chodzi.
    Nawet zgrabnie mu to wyszło.

    Pozdrawiam wszystkich

    PioPio

  • 182. Data: 2008-01-23 09:23:01
    Od: MK <m...@w...pl>

    Paweł Dyda wrote:
    > Dnia czwartek, 17 stycznia 2008 16:47 ugodziła mię strzała
    > <1...@4...net>
    > wystrzelona przez the_foe:

    > Stosowanie języka angielskiego do nazywania zmiennych i funkcji jest po
    > prostu jedną ze standardowych praktyk programistycznych. Nie wiem jak
    > można używać _właściwych_ nazw nie znając języka...
    > Konkludując: poważny programista _musi_ dobrze znać angielski.
    >
    > HTH,
    > P.
    Do tego to akurat wystarczy slownik Pol->Ang.

  • 183. Data: 2008-02-02 22:07:36
    Od: Paweł Dyda <p...@g...pl.lovespam.invalid>

    Dnia środa, 23 stycznia 2008 10:23 ugodziła mię strzała
    <fn711n$497$1@inews.gazeta.pl>
    wystrzelona przez MK:

    [...]
    [...]
    > Do tego to akurat wystarczy slownik Pol->Ang.

    I will animal you without small garden: historia zna przypadki, gdy w
    menu restauracji napisanym "po angielsku" pojawiły się kwiatki w
    rodzaju "Denmark from chicken" albo "Guilt".
    To tyle w kwestii "wystarczy słownik".

    Pozdrawiam,
    P.

  • 184. Data: 2008-02-03 08:05:17
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Paweł Dyda" <p...@g...pl.lovespam.invalid> wrote in message
> [...]
    > menu restauracji napisanym "po angielsku" pojawiły się kwiatki w
    > rodzaju "Denmark from chicken" albo "Guilt".

    Jesli sprzedawane na butelki, to guilt akurat pasuje ;)

    pozdr

  • 185. Data: 2008-02-03 08:55:17
    Temat: [OT] Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Paweł Dyda wrote:

> [...]
    > menu restauracji napisanym "po angielsku" pojawiły się kwiatki w
    > rodzaju "Denmark from chicken" albo "Guilt".

    Kto jeszcze nie widzial, wpiszcie w Googla "chinglish" i polazcie po
    linkach z pierwszej strony wynikow.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 186. Data: 2008-02-08 01:13:44
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > Kiedy pracowałem jako rekruter, to wysłanie CV w formacie .doc
    > powodowało automatyczne skasowanie aplikacji.
    No to gratuluję inteligencji i wiedzy o rekrutacji panowie spece od "biznes po
    polsku'
    chciałbym widzieć wasze miny jeśli do waszego dyrektora zadzwoniłby główny IT
    manager z SUN Microsystems z Santa Clara z zapytaniem co z jego aplikacja
    wysłana w doc :))))

  • 187. Data: 2008-02-08 01:23:29
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > Mi się to zdarzyło raz w życiu i po kilku minutach wysłałem tym razem
    > poprawne papiery. Nie wiem, jak ktoś, kto to odbierał, na to patrzył,
    > ale na rozmowę zostałem zaproszony.
    >

    > --
    > Zobacz, jak się pracuje w Google:
    > http://pracownik.blogspot.com
    i bardzo dobrze,
    to sie nazywa reguła niedostępności a najlepiej zaadresować na porządną firmę i
    w LM zastartować "w nawiązaniu do Państwa prośby oraz licznych rozmów
    telefonicznych" :)

  • 188. Data: 2008-02-08 21:10:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 8 Feb 2008 02:13:44 +0100, "pampalini"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >manager z SUN Microsystems z Santa Clara z zapytaniem co z jego aplikacja

    Jak to co? Odpowiedź by była 'poszła do kosza'.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 189. Data: 2008-02-09 03:14:10
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    IT

    > Jak to co? Odpowiedź by była 'poszła do kosza'.
    No to jedno jest pewne.Taka firma nie pociągnie długo.Osobiscie wywaliłbym
    takich rekruterów na z.p. gdybym sie dowiedział o takim procederze wiedząc ze
    ominą mnie najwięksi specjaliści.
    Wiadomo ze nie bedzie ona konkurencyjna na rynku bo sama sobie ogranicza
    dostęp do rynku pracy a co za tym idzie - zawsze straci.
    Jest jak inwestor-dziad który wziął najtańszy abonament na 1-ną ofertę k/s
    widząc malutki fragment arkusza zleceń na GPW z którego w pełni korzysta
    konkurencja.

  • 190. Data: 2008-02-09 09:22:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 9 Feb 2008 04:14:10 +0100, "pampalini"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >No to jedno jest pewne.Taka firma nie pociągnie długo.Osobiscie wywaliłbym
    >takich rekruterów na z.p. gdybym sie dowiedział o takim procederze wiedząc ze
    >ominą mnie najwięksi specjaliści.

    Jakoś ta firma ciągnie dalej. Być może dlatego, że najlepsi
    specjaliści nie wysyłają aplikacji w dziwnych formatach.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356