PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100 zł godz./ dzięki komputerowi

  • 1. Data: 2005-11-16 11:29:44
    Temat: 100 zł godz./ dzięki komputerowi
    Od: "Handlowiec" <a...@a...pl>

    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy
    chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEZ!!! To, dlatego
    stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać cala moja prace w
    zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, &middot;czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany
    kierunku twego przyszłego życia!
    W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się a...@a...pl

  • 2. Data: 2005-11-16 11:34:00
    Temat: Re: 100 zł godz./ dzięki komputerowi
    Od: "Siwy" <s...@g...home.pl>

> [...]
    > potrzebujesz to
    > komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany

    Spierdalaj, i miłego spamu a...@a...pl a...@a...pl
    a...@a...pl
    a...@a...pl a...@a...pl a...@a...pl
    a...@a...pl a...@a...pl a...@a...pl
    a...@a...pl a...@a...pl a...@a...pl
    a...@a...pl a...@a...pl a...@a...pl
    a...@a...pl a...@a...pl a...@a...pl
    a...@a...pl a...@a...pl a...@a...pl

    Zdravim!

  • 3. Data: 2005-11-16 14:08:30
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Siwy [Wed, 16 Nov 2005 12:34:00 +0100]:

    Opipiałeś przepraszam? Teraz to sam spamer jesteś...

    Kira

  • 4. Data: 2005-11-16 14:34:18
    Od: "Siwy" <s...@o...pl>

    > Opipiałeś przepraszam? Teraz to sam spamer jesteś...

    Niby dlaczego? Bo odpowiedziałem ładnie na głupi "łańcuszek". Tych durnych
    ogłszeń typu "Zarób kasy przez Internet" jest coraz więcej, a ludzie są tak
    głupi i w to wierzą... przecież to ściema. Ech....

    Zdravim!

  • 5. Data: 2005-11-16 14:37:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Siwy napisał(a):

    > Spierdalaj, i miłego spamu a...@a...pl a...@a...pl
    > a...@a...pl

    Mozesz wytlumaczyc w jakim celu wyslales ten adres tyle razy?

  • 6. Data: 2005-11-16 14:59:47
    Od: "Regi" <r...@v...pl>

    > Mozesz wytlumaczyc w jakim celu wyslales ten adres tyle razy?

    Bo geniusz wymyslil, a raczej inni wymyslili a on zgapia ze jak poda ten
    adres 10x to koles dostanie 10x tyle spamu.
    A to bzdura, bo ludzie co wysylaja masowo spam znaja sie na rzeczy i
    filtruja podwojne adresy.
    Wyslanie spamu przez rosyjskie platne serwery i jakies tam inne cuda troche
    kosztuje i spamer nie moze se pozwolic na takie cos ze z 1mln wyslanych
    maili polowa pojdzie podwojnie do tych samych osob.. :)

    --
    Regand

  • 7. Data: 2005-11-16 15:28:32
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Siwy [Wed, 16 Nov 2005 15:34:18 +0100]:

    > Niby dlaczego?

    Bo puszczasz piorun wie ile razy adres, który spamer już
    samodzielnie w postaci jawnej podał. Możesz mi wyjaśnić,
    po jaką cholerę to robisz?

    Kira

  • 8. Data: 2005-11-16 16:02:37
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Handlowiec napisał(a):

    > Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    > 5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!!

    Stawiam na interentowa dystrybucje narkotykow. Nie wiem czy wiesz, ze
    jest to nielegalne i powinna ci sie przyjrzec policja - bo raczej zaden
    inny interes "przez Internet" nie da na "dzien dobry" takich zyskow.

    :>

  • 9. Data: 2005-11-16 19:59:25
    Temat: [OT] Re: 100 zł godz./ dzięki komputerowi (was: 100 zł godz./ dzięki komputerowi)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 16 Nov 2005 15:59:47 +0100, na pl.praca.dyskusje, Regi napisał(a):

    > Wyslanie spamu przez rosyjskie platne serwery i jakies tam inne cuda troche
    > kosztuje i spamer nie moze se pozwolic na takie cos ze z 1mln wyslanych
    > maili polowa pojdzie podwojnie do tych samych osob.. :)

    Hmm.. a mnie kazdego dnia srednio 10 osob chce sprzedac viagre :D

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 10. Data: 2005-11-16 20:55:24
    Temat: Re: [OT] Re: 100 zł godz./ dzięki komputerowi
    Od: Michał <m...@s...net>

    Kapsel wrote:
    > Hmm.. a mnie kazdego dnia srednio 10 osob chce sprzedac viagre :D

    to zacznij dbać o zdrowie ;)

    pozdr,

    --
    mgl