PracaGrupypl.praca.szukana › OLSZTYN,WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-01-04 14:48:17
    Temat: OLSZTYN,WARSZAWA
    Od: "Mariusz Maksymilian" <v...@k...net.pl>

    Witam serdecznie.
    Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy z firma zainteresowana moja
    wiedza i doświadczeniem zawodowym.
    Swoja ofertę musze niestety zawęzić tylko do dwóch miast : OLSZTYN i
    WARSZAWA. (Olsztyn nawet bardziej-bo to piękne miasto)
    Moje wiedza oparta jest na studiach Informatycznych w Warszawie jak i
    doświadczeniu zawodowym.

    Najchętniej to zaopiekowałbym się BAZAMI DANYCH
    (instalacja,administracja,optymalizacja) Oracle,
    Informix,Sybase,Interbase,PostgreSQL
    Potrafię i znam narzędzia CASE i stosuje je w swojej pracy.Nie są mi obce
    takie terminy jak:DFD, ERD, ELH, STD.
    Do tworzenia GUI stosowałem DELPHI, Oracle FORMS, lub strony WWW.

    Jeżeli ktoś zaś zainteresowany jest osoba do opieki nad maszynami UNIX/LINUX
    to tez mogę pomóc.
    Nauczyłem się tez administracji LINUX-a (obsługa istniejących protokołów
    sieciowych, ewentualnie pisanie własnych w C)
    .
    Mariusz