PracaGrupypl.praca.szukanaOD ZARAZ- Łódź

  • 1. Data: 2004-12-10 17:40:08
    Temat: OD ZARAZ- Łódź
    Od: "PAULINA" <p...@o...pl>

    Jestem magistrem filologii polskiej, posiadam przygotowanie pedagogiczne.
    Ukończyłam kurs terapii pedagogicznej, dysponuję ciekawymi ćwiczeniami dla
    dzieci z mikrouszkodzeniami mózgu. Ostatnio pracowałam na świetlicy
    środowiskowej. Interesuje mnie praca w charakterze nauczycielki języka
    polskiego, bibliotekarki, terapeutki pedagogicznej, wychowawczyni świetlicy
    (Łódź). Chętnie podejmę pracę w biurze- znam język angielski na poziomie
    zaawansowanym- sprawnie poruszam się w środowisku MS Word, Internet, Outlook
    Express, potrafię korzystać z Excela. Dyspozycyjność- od zaraz!
    p...@t...pl lub p...@o...pl