PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe amatorskie serwisy pracy.....

  • 1. Data: 2008-02-23 16:34:14
    Temat: Nowe amatorskie serwisy pracy.....
    Od: Marek <m...@d...home.pl>

    Ostanio naszła mnie chęć zmiany pracy (informatyk/administrator), więc
    powysyłałem, skontaktowałem się z różnymi firmami w internecie -
    pośrednikami. Wysyłam maile, kontynuuję korespondencje i qpa. Maile do nich
    nawet nie dochodzą poprzez błędną konfigurację u nich.
    Zaczynam mieć negatywne zdanie o takich [jednoosobowych?] firmach...

    Oto przykładowe zwrotki, które dostaję.

    connect to xxxxx.pl[xxx.xxx.26.9]: Connection refused
    lost connection with proxxxxx.pl[xxx.xxx.241.156] while receiving the
    initial server greeting
    connect to xxxx.pl[xxx.xxx.56.6]: Connection timed out
    unable to look up host proxxxxx.pl: No address associated with hostname