PracaGrupypl.praca.szukana › Nawiaze wspolprace z Wydawnictwem!!!

  • 1. Data: 2004-03-22 07:18:34
    Temat: Nawiaze wspolprace z Wydawnictwem!!!
    Od: "Gaja" <d...@a...pl>

    Witam

    Z zawodu jestem poligrafem i chcialabym nawiazac wspolprace z Wydawnictwem.
    Posiadam wieloletnie doswiadczenie w skladzie gazet, ksiazek, wszelkiego
    rodzaju publikacji, ponadto w przygotowaniu owych publikacji do druku.
    Mieszkam w Krakowie, jestem zainteresowana zdalna forma wspolpracy.

    Mam 25 lat. Jestem osoba bezkonfliktowa, dobrze sobie radze w sytuacjach
    trudnych i wymagajacych pracy pod presja czasu. Posiadam staly dostep do
    Internetu.

    CV przesle mailem na zyczenie.

    Z powazaniem

    Dorota K.