PracaGrupypl.praca.dyskusjeNawet doktorat

  • 1. Data: 2003-07-15 21:07:03
    Temat: Nawet doktorat
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Taką ofertę dostałem:

    Just take it like a deal:
    If you make a call you dont lose anything,
    but if you dont make it maybe you'll think all your life
    what it could happen if you just made that call back then.
    I hope that you got my point so just make this call and beleve me your life
    it will be changed!!!! GET YOUR UNIVERSITY DIPLOMA

    Do you want a prosperous future, increased earning power
    more money and the respect of all?

    Call this number: 1 - 312 - 803 - 1625 (24 hours)

    a.. There are no required tests, classes, books, or interviews!

    a.. Get a Bachelors, Masters, MBA, and Doctorate (PhD) diploma!

    a.. Receive the benefits and admiration that comes with a diploma!

    a.. No one is turned down!

    Call Today 1 - 312 - 803 - 1625 (7 days a week)

    Confidentiality assured!

    Podzielę się tą niesamowitą okazją z grupą. Co mi tam...

  • 2. Data: 2003-07-15 21:16:54
    Temat: Re: Nawet doktorat
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    CIACH:)

    > Podzielę się tą niesamowitą okazją z grupą. Co mi tam...

    Podejrzewam ze grupa juz dostala takiego maila.

    Kreca sie tu wylapywacze adresow e-mail.
    Odkad korzystam z grupy dostaje sporo bzdurnych maili w rozmaitych jezykach.
    Dobrze, ze mnie wczesniej tknelo i kontrolnie dla grupy zalozylam osobne
    konto:)

    Wylapywaczom nie zycze powodzenia, bo na domiar zlego, poza lamaniem
    polskiego prawa, zwykle ujawniaja maile pozostalych adresatow i tak
    spamerstwo rosnie.

    SPAMEROM NIEEEE!!!

  • 3. Data: 2003-07-15 23:24:58
    Od: "Sylwester Jankowski" <never@priv_on_usnet.pl>

    Alicja wrote:

    > Podejrzewam ze grupa juz dostala takiego maila.

    troche mnie zdziwila ta Twoja nieswiadomosc, ale ciesze sie, ze idziesz w
    dobra strone :)

    a tak na ucho to Ci powiem, ze na grupach nie siedza zadni wylapywacze
    adresow tylko po sieci grasuja wstretne programy, ktore to robia za nich i
    nalezy te zle programy oszukiwac np. wstawiajac do adresu NO_SPAM czy
    JESTEM_NA_DOBREJ_DO_SAMOUSWIADOMIENIA

    te i inne techniki bedziesz zglebiac wraz z poznawaniem i eksplorowaniem
    Internetu, czego serdecznie zycze

    pozdrawiam
    SJ

  • 4. Data: 2003-07-16 07:13:20
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    MC wrote:
> [...]
    > I hope that you got my point so just make this call and beleve me your life
    > it will be changed!!!! GET YOUR UNIVERSITY DIPLOMA

    hehe tia
    dostalem az jedna firma dala strone www
    to jakis "uniwerek" w liberii..

    wiec jak chcesz miesc Ph.D z liberii..