PracaGrupypl.praca.szukanaNauczycielka/sekretarka/asystentka/korektorka/recepcjonistka

  • 1. Data: 2004-12-21 12:06:46
    Temat: Nauczycielka/sekretarka/asystentka/korektorka/recepcjonistka
    Od: "PAULINA" <p...@o...pl>

    Jestem magistrem filologii polskiej. Szukam pracy jako nauczycielka języka
    polskiego, terapeutka pedagogiczna, wychowawczyni świetlicy, bibliotekarka (Łódź).
    Ukończyłam kurs języka angielskiego dla zaawansowanych, dobrze poruszam się w
    środowisku MS Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express; przez pewien
    okres czasu pracowałam jako operator komputerowy.
    Interesuje mnie również praca w charakterze pracownika administracyjno- biurowego.
    Pozdrawiam serdecznie!