PracaGrupypl.praca.szukanaNTMULTIMEDIA

  • 1. Data: 2010-03-25 12:39:08
    Temat: NTMULTIMEDIA
    Od: Donek rudy <s...@g...com>

    Czuje się oszukany przez Jakuba Augustyniaka firma ntmultimedia
    Rok temu zleciłem mu wykonanie 4 serwisów internetowych, wpłaciłem
    zaliczki na kwotę 14 tyś zl
    Nie otrzymałem ani jednego serwisu a na zwrot pieniędzy czekam do
    dzisiaj
    Spłacał mi pieniądze przez rok i jeszcze jest dłużny 1500zl których
    nie chce oddać.
    Posiadam wszystkie dokumenty.
    Ja nie polecam tego człowieka
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-25 13:34:53
    Temat: Re: NTMULTIMEDIA
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Czuje się oszukany przez Jakuba Augustyniaka firma ntmultimedia

    ================================

    a ja czuje, ze Ci odbilo i nie kumasz po co jest ta grupa

    Icek

  • 3. Data: 2010-03-29 17:39:23
    Od: Xan <i...@a...pl>

    W dniu 25.03.2010 14:34, Icek pisze:
    > Czuje się oszukany przez Jakuba Augustyniaka firma ntmultimedia

    > a ja czuje, ze Ci odbilo i nie kumasz po co jest ta grupa
    >

    > Icek

    a dobrze ze pisze, jak kolo robi w bambuko ludzi to warto wiedziec komu
    nie ufac, z ta osoba miałem okazje współpracowac i mocno tez nie polecam