PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator i ogloszenia na *oferowana

  • 1. Data: 2004-02-25 20:47:09
    Temat: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    Bezskutecznie próbuję wysłać ogłoszenia na *oferowana.
    Szukamy "pracownika do działu obsługi klienta"
    i "stażystę do działu obsługi klienta".
    Oba ogłoszenia różnią się jedną linijką w wymaganiach.
    Od 'pracownika' wymagane jest roczne doświadczenie
    w bezpośredniej pracy z klientem. To są oferty dla innych osób.
    Moderator przepuścił "stażystę", bo drugie ogłoszenie cyt:
    "jest identyczne jak umieszczone ogłoszenie
    z lekko innym tematem (stażysta)".
    Czy to jakiś żart?

    Co należy wymyślić w takim ogłoszeniu, żeby uznane było za inne?
    Mam dopisać coś oczywistego? O znajomości Worda? Komputera?
    Może punktualność? Albo wesołe usposobienie?
    A może mam w innej kolejności i z inną składnią napisać to drugie?

    Proszę o jakieś rady, bo udane wysłanie ogłoszenia graniczy z cudem.
    Robię to już któryś raz z kolei i ZAWSZE były jakieś problemy.
    Jak nie brak czegoś tam, to błędnie rozpoznane przez automat kodowanie.
    Czy tak ma wyglądać przesiew ofert pracy w kraju o tak dużym bezrobociu?

    pozdrawiam
    Ciah:o)

  • 2. Data: 2004-02-25 20:54:18
    Temat: Re: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    CIAho <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Co należy wymyślić w takim ogłoszeniu, żeby uznane było za inne?

    Może po prostu należało wysłać taką informację do moderatora? Nierzadko
    zdarzają się sytuację, że ogłoszeniodawcy wysyłają po kilka ogłoszeń
    dotyczących tego samego stanowiska, lekko modyfikując temat, bądź treść
    (zapewne nie wiedząc, że grupa jest moderowana).

    > Proszę o jakieś rady, bo udane wysłanie ogłoszenia graniczy z cudem.

    A gdzie niby ten cud? Czy wysłałeś tę informację do moderatora?
    Nie.

    > Robię to już któryś raz z kolei i ZAWSZE były jakieś problemy.

    I pewnie moderator był winny nieznajomości FAQ przez użytkowników?

    > Jak nie brak czegoś tam, to błędnie rozpoznane przez automat kodowanie.

    Rotfl. "Błędnie rozpoznane". Dobre...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-02-25 21:25:56
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> se napisał(a)
    > Może po prostu należało wysłać taką informację do moderatora?

    Wysyłam raz - ogłoszenie nie ukazuje się. Pytam moderatora - cisza.
    Po kilku dniach analizuję co zrobiłem źle (poprawiam w nagłówku
    Poznań na Poznan), wysyłam 4 ogłoszenia - ukazują się tylko 2.
    Wysyłam zapytanie dlaczego? Dostaje odpowiedź, że w jednym
    jest brak formy zatrudnienia. Co ciekawsze to ogłoszenie już wcześniej
    ukazło się - 2 razy. Ot skopiowałem i wysłałem po raz kolejny.
    Piszę - "ok, a co z drugim?".
    Dostaję odpowiedź - drugie jest identyczne z poprzednim...
    Czytam 2 razy. No nie jest. :-/
    Stąd moje pytanie tutaj, bo może ja nie umiem z moderatorem rozmawiać?

    > A gdzie niby ten cud? Czy wysłałeś tę informację do moderatora?

    j.w.

    > I pewnie moderator był winny nieznajomości FAQ przez użytkowników?

    Wystarczy troche dobrej woli ze strony moderatora. REGULAMIN jest bardzo
    restrykcyjny. Wręcz odstrasza. Rozumiem przesiew sieczki, ale czepiasz się
    wszystkiego. Z ciekawości - ile jest przepuszczanych ogłoszeń? 5%? 10%?
    No bo w więcej nie uwierzę. Siedzę w Usenecie od kilku lat i wiem jak ludzie
    piszą, jaka jest świadomość używania czytnika i ustawienia poprawnego
    kodowania. Podejrzewam, że wiele ciekawych ofert nie ukazało się z jakichś
    błahych powodów...
    ...bo moderator chce się wykazać.

    > Rotfl. "Błędnie rozpoznane". Dobre...

    ROTFL? Rzeczywiście dobre....
    Może wystarczy jak zacytuję (w razie czego służę nagłówkami
    wysyłanych ogłoszeń i emailami):

    Ja: "> Kodowanie mam "od zawsze" poprawne. To fragment moich nagłówków:"
    Moderator: "Tak prawda. Wina automatu, którego używam do pomocy
    w wychwytywaniu braku kodowania :("

    pozdrawiam
    CIah:o)

  • 4. Data: 2004-02-26 05:38:12
    Od: "hovercraft" <c...@w...pl>

    Dokladnie w 100% zgadzam sie z toba CIAho, szukalem pracownika, 20 razy
    probowalem zamiescic ogloszenie i nic, i zadnej onformacji zwrotnej.
    Wydaje mi sie ze komus sie poprzestawialo we lbie, moim zdaniem grupa o
    ktorej mowimy jest stworzona dla ludzi szukajacych i oferujacych prace a
    stala sie folwarkiem moderatora"pana i wladcy". proponuje zeby kazdy
    najpierw sie zastanowil czemu dane dzialanie ma sluzyc.
    Pracownikow znalazlem inna duzo mniej skomplikowana droga.
    Zreszta wypowiedzi moderatora na temat tego watku pokazuja jego stosunek do
    uzytkownikow.

  • 5. Data: 2004-02-26 07:07:16
    Od: "KrzysztofK" <k...@p...pl>

> [...]
    > dotyczących tego samego stanowiska, lekko modyfikując temat, bądź treść
    > (zapewne nie wiedząc, że grupa jest moderowana).

    Panie Przemyslawie wyslalem Panu wczoraj maila z zapytaniem o powody, dla
    ktorych moje ogloszenie nie zostalo dopuszczone do emisji.
    Nie otrzymalem odpowiedzi, moglby Pan sprawdzic ?

    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    http://www.praca.pl

  • 6. Data: 2004-02-26 09:07:39
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    CIAho <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Wysyłam raz - ogłoszenie nie ukazuje się. Pytam moderatora - cisza.

    Kłamiesz.

    > Wysyłam zapytanie dlaczego? Dostaje odpowiedź, że w jednym

    Dopiero tutaj zapytałeś moderatora.

    > Dostaję odpowiedź - drugie jest identyczne z poprzednim...

    I dostałeś odpowiedź.

    > Czytam 2 razy. No nie jest. :-/
    > Stąd moje pytanie tutaj, bo może ja nie umiem z moderatorem rozmawiać?

    A potem cisza.

    > restrykcyjny. Wręcz odstrasza. Rozumiem przesiew sieczki, ale czepiasz się
    > wszystkiego. Z ciekawości - ile jest przepuszczanych ogłoszeń? 5%? 10%?

    Ja się nie czepiam wszystkiego. Puszczę jedno ogłoszenie niepoprawne, a
    zaraz się znajdzie 10 firm, które to wykorzystają. Nie chcę tworzyć
    precedensów.

    > kodowania. Podejrzewam, że wiele ciekawych ofert nie ukazało się z jakichś
    > błahych powodów...
    > ...bo moderator chce się wykazać.

    Masz na to jakieś dowody? Poza tym - mógłbyś być odrobinę bardziej
    kulturalny? Moderator nie ma żadnych powodów się 'wykazywać', bo i nie za
    bardzo ma przed kim.

    > ROTFL? Rzeczywiście dobre....
    > Może wystarczy jak zacytuję (w razie czego służę nagłówkami
    > wysyłanych ogłoszeń i emailami):

    O. To może właśnie zacytuj ogłoszenie, które nie miało kodowania. A może ja
    powinienem? (zakładam, że faktycznie otrzymałeś taką odpowiedź, bo w tej
    chwili nie mam jak sprawdzić).

    > Ja: "> Kodowanie mam "od zawsze" poprawne. To fragment moich nagłówków:"
    > Moderator: "Tak prawda. Wina automatu, którego używam do pomocy
    > w wychwytywaniu braku kodowania :("

    Kiedy to było? Możesz wkleić np. nagłówki z datą i temat.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-02-26 09:08:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    hovercraft <c...@w...pl> wrote:

    > Dokladnie w 100% zgadzam sie z toba CIAho, szukalem pracownika, 20 razy
    > probowalem zamiescic ogloszenie i nic, i zadnej onformacji zwrotnej.

    Tak tak. Następny 'zadowolony' pracodawca. Nie wpadłeś pewnie na to, żeby
    zapytać moderatora? No pewnie - po co. Lepiej trochę 'popyszczyć' na grupie.
    Eh...

    > Zreszta wypowiedzi moderatora na temat tego watku pokazuja jego stosunek do
    > uzytkownikow.

    Wybacz proszę, ale sensownych dyskusji z użytkownikami jest naprawdę
    niewiele.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-02-26 09:09:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KrzysztofK <k...@p...pl> wrote:

    > Panie Przemyslawie wyslalem Panu wczoraj maila z zapytaniem o powody, dla
    > ktorych moje ogloszenie nie zostalo dopuszczone do emisji.

    Nie otrzymałem żadnego maila. Proszę go wysłać ponownie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-02-26 09:43:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Chcesz rady, to proszę: naucz się korzystać z usenetu, ...
    Jak to jest, że normalnie normalni ludzie mogą korzystać a tylko w przypadku tej
    grupy jest problem ?

  • 10. Data: 2004-02-26 09:58:48
    Od: "hovercraft" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Kłamiesz.
    Czy takie stwierdzenie nie pokazuje charakteru wypowiadajacego sie?

    > Masz na to jakieś dowody? Poza tym - mógłbyś być odrobinę bardziej
    > kulturalny? Moderator nie ma żadnych powodów się 'wykazywać', bo i nie za
    > bardzo ma przed kim.
    Nie rozumiem kwestii w sprawie kultury, natomiast wykazywac sie zawsze jest
    przed kim, chociazby przed samym soba, jesli sie tylko ma troche samokrytyki
    i umiejetnosci samooceny