PracaGrupypl.praca.szukanaMigracja Windows -> Linux, projektowanie i tworzenie sieci, systemów...

  • 1. Data: 2005-01-14 12:41:44
    Temat: Migracja Windows -> Linux, projektowanie i tworzenie sieci, systemów...
    Od: "Karol" <k...@p...fm>

    Witam
    Szukam dodatkowej pracy.

    - Mam kilkuletnie doświadczenie w dziale IT w dużych firmach finansowych,
    tworzeniu ogólnopolskiej sieci placówek tych firm ze szczególnym
    uwzględnieniem redukcji kosztów.
    - Przeprowadzony udany projekt migracji firmy wraz z siecią placówek z
    systemów Microsoft do Linux.
    - Tworzenie aplikacji marketingowych, sprzedażowych, itp.
    - kilka innych wykonanych projektów...

    Kontakt:
    k...@p...fm

    pzdr
    Karol

  • 2. Data: 2005-01-14 12:49:05
    Od: Adam <o...@n...dd>

    Karol napisał(a):
> [...]
    > systemów Microsoft do Linux.
    > - Tworzenie aplikacji marketingowych, sprzedażowych, itp.

    napisz tutorial jak przeniesc programy insertu, matrixa, prokomu, mssql
    ... na linuxa, kupie!!! ;)