PracaGrupypl.praca.szukana › Marketing, redakcja, logistyka, magazyn, języki obce, biuro, ewent. inne zbliżone

  • 1. Data: 2002-09-27 12:20:22
    Temat: Marketing, redakcja, logistyka, magazyn, języki obce, biuro, ewent. inne zbliżone
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Szukam pracy na cały etat (albo zlecenia, w takim wymiarze jak etat). Mam
    nadzieję, że znajdzie się ktoś, komu przyda się taka osoba jak ja.
    Bardzo mi zależy na pracy, szanuję to co robię, niezależnie od tego jakie to
    stanowisko, zakres obowiązków i rodzaj zatrudnienia... Lubie pracować
    zarówno w zespole, jak i samodzielnie - tak już w przeszłości pracowałem,
    więc biorę odpowiedzialność za moje słowa.

    Pokrótce:
    mam 32 lata, doświadczenie w marketingu - 3 lata oraz w turystyce krajowej i
    zagranicznej - 4 lata.

    Zajmowałem sie marketingiem dla dużych touroperatorów, ale wcześniej
    pracowałem również jako pilot wycieczek zagranicznych po Polsce dla małych,
    lokalnych biur i firm prywatnych, prowadziłem również grupy młodzieży w
    ramach wycieczek - jestem po kursie pilotów organizowanym za granicą w
    Tunezji przez biuro podróży.
    Przeprowadzałem ankiety na promie pływającym po Bałtyku dla firmy promowej
    (3 tygodnie na morzu, czasem w ciężkich warunkach).
    Pracowałem też jako tłumacz języka niemieckiego i szwedzkiego - egzamin
    państwowy zdany w Sztokholmie (teksty literackie, techniczne, medyczne,
    konsekutywnie oraz w klinice goszczącej obcojęzycznych pacjentów),
    okazjonalnie norweskiego i duńskiego, głównie jednak szwedzki i niemiecki.
    Znam też dobrze język angielski, uczę się rosyjskiego (rozumienie dobre).

    W klinice zajmowałem się również pracą administracyjną i biurową, obsługą
    klientów, organizacją ich czasu wolnego, prowadzeniem samodzielnie
    przygotowanych wycieczek po województwie, rozwiązywaniem sytuacji alarmowych
    (np. wizyty z klientem obcojezycznym na policji dla spisywania protokołów
    pokradzieżowych i inne - z braku tłumacza przysięgłego odpowiednigo języka
    pełniłem również w tych momentach rolę zaprzysiężonego tłumacza czynności
    procesowych).

    W marketingu zajmowałem się kontrolą i rozliczeniami kosztów kampanii
    reklamowych, nadzorem nad prawidłowym przebiegiem tychże kampanii,
    współpracą z agencjami (reklamowe, fotograficzne), domami mediowymi, biurami
    agencyjnymi w zakresie komunikacji, identyfikacji firmy. Obsługiwałem
    zamówienia i wysyłkę materiałów biurowo-marketingowych, sporządzałem umowy
    sprzedaży i użyczenia różnych materiałów. Dobierałem zdjęcia do publikacji
    tekstowych - marketingowych.
    Tworzyłem też korespondencje seryjną dla różnych segmentów (podzielonych na
    42 grupy i podgrupy) klientów firmy, w której pracowałem.
    Produkowałem duże katalogi (naświetlarnia i wydruki za granicą, tam też
    kontrola kromalinów), redagowałem również ich treść praktycznie od zera,
    pomagałem w składzie (była inna osoba do pomocy, która zasadniczo składała
    to co napisałem, ale jak było trzeba, to i ja to robiłem - Quark nad Mac`u).
    Tworzyłem wszelkie materiały marketingowe, szkoleniowe, promocyjne, hasła
    reklamowe, współtworzyłem założenia strategii reklamowej i komunikacyjnej
    dla firmy.
    Stworzyłem założenia dla dużej witryny internetowej biura podróży,
    zorganizowałem przetarg, przeprowadziłem rozmowy z wykonawcami. Oprócz tego
    raporty o rynku usług, analizy danych, aktualizacje bazy danych, researching
    informacji od personelu zagranicznego i z innych źródeł.
    Miałem również przygody z dziennikarstwem dla prasy branżowej (dłuższe i
    raczej związane z marketingiem i obsługą targów wystawienniczych, ale też
    pisałem teksty) i ogólnopolskiej (krótsze - researching i artykuł).

    Na moje nieszczęście studiowałem na bardzo egzotycznym kierunku językowym
    (języki nordyckie), teraz nikt nie chce zawierzyć, że osoba, która ma studia
    humanistyczne może być kimś, kto ma ścisły umysł, logiczną i analityczną
    osobowość, zdolność trafnego i szybkiego kojarzenia faktów, wyciągania
    wniosków i syntezy faktów. Ja jednak taki jestem. Umiem pracować szybko,
    trzymać sie terminów, grać w drużynie, a jak trzeba odpowiedzialnie i
    samodzielnie poprowadzić sprawy.
    Ostatnio chcąc podreperować moje edukacyjne zaplecze rozpocząłem studia
    zaoczne (informatyka).
    Znam na razie biegle PC i Maca, Windowsy i NT-ki, McOS`a, BeOS`a, dobrze MS
    Office, MS Works, trochę zagadnienia sieciowe, składania komputera,
    instalacje software`u, użytkowo potrafię wykorzystać programy graficzne (np.
    mały retusz w Photoshop`ie, albo jakieś logo w Ilustratorze), poznaję
    obecnie Lotusa - użytkowo, znam software dla internetu (Opera, IE,
    Netscape), poczty elektronicznej (Outlook, Express, Pegasus, Opera Mail),
    HTML Programowanie pełną parą jest jeszcze przede mną, tak jak i Linux/Unix,
    ale szybko się uczę i jestem gotów poszerzać moje kompetencje w pracy, którą
    podejmę.

    Zawsze staram się poszerzać swoją wiedzę w zgodzie z oczekiwaniami
    pracodawcy (oczywiście również z moimi zainteresowaniami).

    Bardzo zależy mi na pracy jako takiej i naprawdę potrafię docenić to co mam,
    choć zawsze wymagam od siebie więcej. Na pewno nie jestem osobą, która
    ucieka z firmy po miesiącu zatrudnienia.
    Mam nadzieję, że mógłbym przynieść pożytek z moimi umiejętnościami, wiedzą,
    zaangażowaniem w pracę i obowiązki. Interesuje mnie marketing, redakcja,
    copywritting, organizacja/projekty, sprawy wydawnicze, zarządzanie kontentem
    (to a propos WWW, portali, serwisów internetowych). Interesuję się też pracą
    w spedycji, logistyce, magazynie i poszerzaniem doświadczeń w logistyce.
    Dalsze zainteresowania (w sensie czasowym) to systemy informacyjne, bazy
    danych, internet i języki, ale sądzę, że i to wszystko zaczyna być coraz
    bardziej użyteczne w logistyce. A dobra logistyka również może być częścią
    dobrego marketingu.
    Mogę wykonywać też typowe prace biurowe na stałe (znam sprzęt - xera,
    drukarki, faxy..), jeśłi trzeba również mogę zajmować się wpisywaniem danych
    (180 znaków na minutę).

    Prywatnie lubię książki, kino, turystykę, gram na pianinie (szkoła podst. i
    średnia).
    Jestem osobą poukładaną, lojalną wobec współpracowników - kolegów z pracy,
    pracowitą, zaangażowaną, dokładną, elastyczną i komunikatywną. Potrafię
    pracować wielotorowo, jeśli taka potrzeba. Uważam, że każda praca jest ważna
    i każda praca może być źródłem satysfakcji i nowej wiedzy, nowych
    kompetencji. Szanuję ludzi i uważam, że każdy problem da się rozwiązać,
    jeśli właściwie się komunikować.

    Proszę o kontakt / oferty pracy / możliwości współpracy na mój adres e-mail:

    T...@p...fm

    alternatywnie:
    w...@m...com

    W moim przypadku zastrzegam sobie prawo do odpowiadania na każdą ofertę.