PracaGrupypl.praca.szukana › Lublin/poszukiwana praca dodatkowa..

  • 1. Data: 2006-10-02 13:05:14
    Temat: Lublin/poszukiwana praca dodatkowa..
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Mam 27 lat. Mieszkam w Lublinie. Szukam pracy dodatkowej. Jestem
    zatrudniony na umowę o pracę i poszukuję dodatkowego zajęcia.
    Z wykształecenia jestem nauczycielem przedmiotów ścisłych. Poszukuję pracy
    biurowej, coś związanego z informatyką. Może być to praca na weekend.
    Doświadczenie mam bogate oraz nieposzlakowaną opinię.
    Brak nałogów.

    Kontakt: robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl

    PS. Z adresu należy usunąć wyrażenie w nawiasie