PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Tester(ka) aplikacji internetowych i mobilnych <=

  • 1. Data: 2015-09-28 09:40:44
    Temat: Łódź => Tester(ka) aplikacji internetowych i mobilnych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Tester(ka) aplikacji internetowych i mobilnych
    *****
    ***** miejsce pracy: Łódź
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Udział w projektowaniu i pisaniu planów i przypadków testowych
    oraz w samej realizacji testów,
    * Wykonywanie testów manualnych i automatycznych,
    * Przygotowywanie środowiska testowego,
    * Przygotowywanie i dbałość o dokumentację testową,
    * Projektowanie i rozwijanie procedur testowych,
    * Weryfikowanie jakości oprogramowania,
    * Analizowanie i raportowanie wyników testów,
    * Wsparcie klienta,
    * Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za realizację projektu.

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok,
    * Zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne,
    * Samodzielność, skrupulatność, zdolność analitycznego
    myślenia,
    * Podstawowa znajomość MS SQL oraz serwerów Windows,
    * Umiejętność analizy testów,
    * Umiejętność pisania dokumentacji technicznej oraz tworzenia
    przypadków testowych,
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    tworzenie interfejsu użytkownika i dokumentacji, a także
    swobodną korespondencję e-mail.

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę - pełen etat,
    * Atrakcyjne wynagrodzenie,
    * Elastyczne godziny pracy (możliwość indywidualnego ustalenia
    godzin pracy),
    * Wielojęzyczne i kreatywne środowisko pracy,
    * Doskonałe warunki pracy i pierwszorzędną atmosferę,
    * Pracę w zgranym i otwartym zespole ludzi nieprzeciętnych - słowem
    dream team.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12040-f38fed4ebb0ac345f80
    62f2de5.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=aae386d1408bc56c2e290da6e97cb9ef