PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaŁódź => Specjalista ds. monitorowania Bezpieczeństwa IT <=

  • 1. Data: 2016-01-14 09:15:02
    Temat: Łódź => Specjalista ds. monitorowania Bezpieczeństwa IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta,jednej z największych grup finansowych na rynku
    polskim, poszukujmy osób na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. monitorowania Bezpieczeństwa IT
    *****
    ***** miejsce pracy: Łódź
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * udział w pracach zespołu Security Operation Center w trybie 24/7
    * monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i
    wykrywanie naruszeń dot. bezpieczeństwa IT
    * analiza i obsługa podstawowych incydentów bezpieczeństwa IT
    * obsługa systemów wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT
    na podstawie istniejących procedur
    * tworzenie podstawowych reguł i wykonywanie analiz w systemach
    wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT
    * aktywna współpraca z analitykami systemu SIEM, IMS
    * doraźne wsparcie merytoryczne w obszarze bezpieczeństwa IT dla
    pracowników innych jednostek organizacyjnych

    ***** Wymagania:

    * wykształcenie wyższe, bądź studenci ostatniego roku; preferowane
    kierunki: informatyka, matematyka, elektronika
    * wskazane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze IT
    lub bezpieczeństwa IT
    * wiedza i praktyczne doświadczenie z zakresu technologii sieciowych,
    konfiguracji i administracji rodziną systemów operacyjnych
    Windows, Linux, Unix oraz baz danych,
    * wiedza na temat aktualnych zagrożeń z obszaru bezpieczeństwa IT,
    * podstawowa praktyczna znajomość metod przeprowadzania ataków na
    systemy IT oraz sposobów obrony przed nimi
    * umiejętność wykonywania podstawowych testów bezpieczeństwa oraz
    analizy incydentów,
    * biegła znajomość Pakietu MS Office, umiejętność tworzenia
    formalnych dokumentów, procedur, raportów
    * znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie
    zapewniającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej
    * zaangażowanie w wykonywane zadania, dobra organizacja pracy
    * rzetelność i chęć pogłębienia wiedzy, komunikatywność i
    umiejętność pracy w zespole
    * umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
    * pasja i zainteresowanie obszarem bezpieczeństwa IT

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość rozwiązań stosowanych do monitoringu bezpieczeństwa
    IT, analizy logów i korelacji zdarzeń
    * znajomość systemów ticketowych i narzędzi do rejestracji
    wykonywanych działań
    * podstawowa znajomość zagadnień i sposobów przeprowadzania
    analizy forensic
    * certyfikaty potwierdzające zdobyte tytuły w obszarze
    bezpieczeństwa IT

    ***** Proponujemy:

    * zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej instytucji
    finansowej
    * możliwość rozwoju zawodowego w organizacji o wysokich standardach
    korporacyjnych
    * kontakt z najnowszymi technologiami z zakresu IT i bezpieczeństwa
    IT
    * udział w realizacji innowacyjnych projektów
    * atrakcyjny pakiet socjalny

    Aplikuj tu:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1601
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=f7693db929054a6446e567a12b0437bc