PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM kierowany do Niemieckiej firmy

  • 1. Data: 2002-08-29 12:51:56
    Temat: LM kierowany do Niemieckiej firmy
    Od: "west" <t...@k...net.pl>

    Witam,

    Jedyna mozliwoscia abym zatrudnil sie w Niemczech jest Zielona Karta. Jak
    myslicie czy piszac LM do firmy niemieckiej powinienem zaznaczyc, że nie mam
    pochodzenia, ani stattu ani nic innego, jestem informatykiem z
    wyksztalceniem i przysluguje mi zielona karta i jest to jedyna możliwość
    zatrudnienia mnie u nich.

    Czy moze lepiej to przemilczec ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-29 19:15:27
    Temat: Re: LM kierowany do Niemieckiej firmy
    Od: "Wojciech Godynski" <w...@e...szczecin.pl>

    Nie wdawaj sie w takie szczególy.
    Jesli jest napisane ze polak to wiedza ze musza zalatwic GC i ile zaplacic.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-08-29 19:37:47
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Nie wdawaj sie w takie szczególy.
    > Jesli jest napisane ze polak to wiedza ze musza zalatwic GC i ile
    zaplacic.

    Co nie przeszkadza im pytac sie czy jest pozwolenie.
    Pamietaj ze wielu ludzi w Polsce ma podwojne obywatelstwo.

    pozdr.
    artur

  • 4. Data: 2002-08-29 22:33:09
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    i wiele firm w niemczech nie ma pojecia co to GC!!

    Przemilczanie nikomu NIC nie daje.

    Im bezposredniejsza i dokladniejsza informacja
    tym lepiej dla obu stron.

    Pozdrowienia
    Thomas Ochmann
    Hamburg

  • 5. Data: 2002-08-30 10:50:46
    Od: "Wojciech Godynski" <w...@e...szczecin.pl>

    Te firmy które nie maja pojecia o GC pewnie nie stac na GC.
    Wojtek