PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurier rowerowy - ktos pracowal ??

  • 1. Data: 2005-02-16 13:05:24
    Temat: Kurier rowerowy - ktos pracowal ??
    Od: "Michał B" <5...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos pracowal jako kurier rowerowy?Najlepiej jesli byla by to osoba z
    Poznania:)Bardzo bym chcial sie dowiedziec czy warto sie w taka prace
    angazowac,jakie tam maja stawki i czy mozna cokolwiek tam zarobic(ile ? ).Z
    gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-02-16 13:57:09
    Temat: Re: Kurier rowerowy - ktos pracowal ??
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Michał B napisał news:cuvgek$o67$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktos pracowal jako kurier rowerowy?Najlepiej jesli byla by to osoba z
    > Poznania:)Bardzo bym chcial sie dowiedziec czy warto sie w taka prace
    > angazowac,jakie tam maja stawki i czy mozna cokolwiek tam zarobic(ile ? )

    Witam.
    Zapytaj na preclu > pl.rec.rowery

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 3. Data: 2005-02-16 20:46:28
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 16 Feb 2005 13:05:24 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Michał B
    napisal(a):

    Jak juz Ci odpisano - spytaj na preclu. A tak na szybko - to nie jest praca
    na ktorej mozna zarobia a wprost przeciwnie - jest to praca na ktorej traci
    sie zdrowie. Mozna ja wykonywac z milosci, fascynacji, dla zabawy, etc. ale
    nie da sie dla pieniedzy - odpadniesz blyskawicznie.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 4. Data: 2005-02-16 22:34:45
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Michał B" <5...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ? ).Z
    > gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi.

    jeśli są np. stawki za przewiezienie przesyłki np. 10 zł to ile może z tego
    mieć kurier ? najwyzej 2 zł a raczej mniej !!
    dziennie przewieziesz max 20 przesyłek a raczej mnie, średnio 12 więc:

    12 przesyłek x 2zł x 5 dni x 4 tygodnie = 480 zł prowizji za przesyłki.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 5. Data: 2005-02-17 00:53:47
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 16 lut 2005 w liście
    [news:9UPQd.50647$2e4.44405@news.chello.at] Krzysztof 'kw1618' z
    Warszawy [a...@j...w.stopce.pl] napisał(a):

> [...]
    > może z tego mieć kurier ? najwyzej 2 zł a raczej mniej !!
    > dziennie przewieziesz max 20 przesyłek a raczej mnie, średnio 12

    Gadałem kiedyś z kurierem samochodowym Stolicy, który zabiera przesyłki
    z naszej firmy, która płaci za przesyłkę zwykłą w granicach Wawy 11 zł.
    Kurier dostaje z tego... 3 zł. Przynajmniej tak mówił. Dochodzi do tego
    pewnie jakiś ryczałt na samochód (prywatny of koz) i może coś jeszcze.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 6. Data: 2005-02-17 01:15:03
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 16 Feb 2005 22:34:45 GMT, na pl.praca.dyskusje, Krzysztof 'kw1618' z
    Warszawy napisal(a):

    > jeśli są np. stawki za przewiezienie przesyłki np. 10 zł to ile może z tego
    > mieć kurier ? najwyzej 2 zł a raczej mniej !!

    Kurierzy rowerowi sa od przesylek expresowych - takich co to maja dotrzec
    szybciej (ale juz nie taniej) niz auto tkwiace w korkach no i tam gdzie
    auto nie wjedzie. Sredni czas w centrum miasta liczony jest w minutach - 15
    - 20 minut. Pol godziny gora. Powyzej tego czasu wysyla sie auto. Ale tez
    stawki sa odpowiednio wyzsze jak i dzialka dla kuriera jest wyzsza.
    Niestety, dwa - trzy lata w zawodzie i to koniec - wysiadaja kosci a
    czlowiek czesto jeszcze przed 30'stka jest juz w pewnym stopniu kaleka.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 7. Data: 2005-02-17 01:16:53
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 17 Feb 2005 01:53:47 +0100, na pl.praca.dyskusje, Rafał Wawrzycki
    napisal(a):

    > Kurier dostaje z tego... 3 zł. Przynajmniej tak mówił. Dochodzi do tego
    > pewnie jakiś ryczałt na samochód (prywatny of koz) i może coś jeszcze.

    To jest wszystko co dostaje. Firma placi dzialke za przesylke i koniec.
    Cala reszta jest na glowie kuriera.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 8. Data: 2005-02-17 09:43:07
    Od: "Michał B" <5...@g...pl>

    Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Niestety, dwa - trzy lata w zawodzie i to koniec - wysiadaja kosci a
    > czlowiek czesto jeszcze przed 30'stka jest juz w pewnym stopniu kaleka.

    No bez przesady,ja nie mam zamiaru tam pracowac 2-3 lata ;)
    Chodzi mi o prace na kilka miesiecy taka abym miesiecznie mogl zarabiac
    minimum 600 zlotych

  • 9. Data: 2005-02-17 10:20:36
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 17 lut 2005 w liście [news:cv1ovb$eq$1@inews.gazeta.pl] Michał
    B [5...@g...pl] napisał(a):

    > No bez przesady,ja nie mam zamiaru tam pracowac 2-3 lata ;)
    > Chodzi mi o prace na kilka miesiecy taka abym miesiecznie mogl
    > zarabiac minimum 600 zlotych

    W takim razie nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś spróbował. Życzę ci
    dobrej pogody na drodze i żeby wiatr wiał zawsze w kieruku, w którym
    jedziesz, a nie odwrotnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki (cykloza w stanie rozwojowym)

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 10. Data: 2005-02-17 10:45:33
    Od: "Michał B" <5...@g...pl>

    Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał(a):

    > W takim razie nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś spróbował. Życzę ci
    > dobrej pogody na drodze i żeby wiatr wiał zawsze w kieruku, w którym
    > jedziesz, a nie odwrotnie.

    Dzieki ;)
    Chyba zaczne od marca.