PracaGrupypl.praca.dyskusjeKryzys - więcej czy mniej pracy

  • 1. Data: 2012-11-28 22:54:03
    Temat: Kryzys - więcej czy mniej pracy
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    od jakiegoś czasu kryzys zagląda w oczy, uszy i gdzie tam jeszcze może
    zaglądać. pracodawcy się odgrażają, że inni zwolnili już X% załogi, a
    szykują sie kolejne zwolnienia, więc się cieszcie że pracujecie.
    ale pracy mam wrażenie że jest coraz więcej i więcej. nie macie takiego
    wrażenia? i to przy własnie niezmienionym stanie załogi... jak kryzys, to
    pracy powinno byc mniej - mniej klientów, mniej zleceń...
    jakie są wasze opinie w tym temacie?

  • 2. Data: 2012-11-29 00:26:40
    Temat: Re: Kryzys - więcej czy mniej pracy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-28 21:54:03 +0000, "vvvvvv" <w...@p...de> said:

    > ale pracy mam wrażenie że jest coraz więcej i więcej.
    (...)
    > jakie są wasze opinie w tym temacie?

    Jakiej pracy? Budowania dróg? Domów? Basenów? Projektowania ogrodów?
    Składania magazynów? Skręcania długopisów? Remontowania linii
    produkcyjnych w przemyśle zbrojeniowym?
    Napisz coś więcej o swoim wrażeniu.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-11-29 01:28:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    vvvvvv pisze tak:

    > ale pracy mam wrażenie że jest coraz więcej i więcej. nie macie
    > takiego wrażenia? i to przy własnie niezmienionym stanie załogi

    wydajność wzrasta

    Rok temu mogłem opylać się 4 dni w tygodniu, obecnie tylko 2 dni.
    Kiero wyszukuje nam pracę żeby usprawiedliwić swoją przydatność u
    nadkiera i dyra.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2012-11-29 16:09:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dobrze powiedziane, PO-chłopaczki nałapali kasy za poparcie, a teraz próbują
    utrzymać się przy władzy... jak widać skutecznie...