PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaKrosno => Główny księgowy / Główna księgowa <=

  • 1. Data: 2024-02-27 09:00:02
    Temat: Krosno => Główny księgowy / Główna księgowa <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest firma specjalizująca się w kompleksowym
    wykonywaniu instalacji sanitarnych w różnorodnych obiektach, od
    biurowych po przemysłowe. Z misją dostarczania komfortowych
    rozwiązań i inspirującej przyszłości, firma kładzie nacisk
    na rozwój, jakość i budowanie trwałych relacji. Obecnie
    poszukuje sumiennej, skrupulatnej osoby otwartej na nowe wyzwania
    na stanowisko:

    *****
    ***** Główny księgowy / Główna księgowa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * odpowiedzialność za przygotowanie i aktualizowanie planu kont oraz
    polityki rachunkowości;
    * prowadzenie pełnej ewidencji księgowej Spółek z Grupy zgodnie z
    obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;
    * nadzór nad merytoryczną i formalną poprawnością ewidencji
    dokumentów finansowych i księgowych;
    * nadzór nad comiesięcznym finansowo-księgowym zamknięciem ksiąg
    rachunkowych, oraz prawidłowym obiegiem dokumentów;
    * sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku
    przepływów pieniężnych oraz innych raportów zgodnie z
    wymogami banków, inwestorów i udziałowców;
    * sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
    * przygotowywanie raportów oraz współpraca z audytorem w procesie
    badania rocznych sprawozdań finansowych;
    * terminowe sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (CIT,
    VAT, PIT), reprezentacja Spółki przed organami Skarbowymi;
    * przygotowanie raportów oraz współpraca z instytucjami
    zewnętrznymi (GUS, MBP, UM);
    * prowadzenie projektów wewnętrznych mających na celu usprawnienie
    procesów i procedur wewnętrznych działu księgowości;
    * wycena kontraktów długoterminowych;
    * odpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz wdrożenie i
    przestrzeganie procedur księgowo-podatkowych.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej
    księgowości;
    * wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość,
    ekonomia);
    * bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa
    podatkowego;
    * znajomość programu Comarch Optima;
    * bardzo dobra znajomość programu MS Office;
    * umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego poszukiwania
    rozwiązań, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją
    czasu;
    * doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.

    ***** Proponujemy:

    * współpraca na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
    pracy;
    * atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy i
    zaangażowania
    * narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków;
    * pełne wsparcie merytoryczne podczas okresu wdrożeniowego;
    * miejsce pracy Krosno;
    * dofinansowanie szkoleń i kursów;
    * ubezpieczenie na życie;
    * spotkania integracyjne.