eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków/pracownik supportu dużego serwisu z grami/etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-01-25 23:52:46
    Temat: Kraków/pracownik supportu dużego serwisu z grami/etat
    Od: "kazimierz paprocki" <k...@g...pl>

    Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online w Polsce, poszukuje
    pracownika do obsługi supportu dużego serwisu z grami.

    Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie kontaktu z
    klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na korespondencję elektroniczną,
    pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów, przygotowywanie pism
    i newsów dla prasy oraz nadzorowanie społeczności internetowej graczy.

    Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:

    - umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i redagowania w
    nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
    hiszpańskiego lub francuskiego,

    - wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby które
    ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,

    - komunikatywność,

    - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,

    - biegłe poruszanie się w Internecie,

    - mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
    administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych społeczności
    internetowych.


    Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
    dokumenty:

    CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub angielskim.

    Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
    prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres:

    p...@g...com.pl

    Dane kontaktowe:
    Ganymede Technologies
    Al. 29 Listopada 45a/11
    31-425 Kraków



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1