PracaGrupypl.praca.szukanaKraków - osoba po studiach z doświadczeniem zawodowym poszukuje pracy

  • 1. Data: 2003-06-03 18:13:23
    Temat: Kraków - osoba po studiach z doświadczeniem zawodowym poszukuje pracy
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Witam!
    Jestem młodą, ambitną osobą, świeżo po obronie.
    Ukończyłam zaocznie UMK w Toruniu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i
    Zarządzania,
    Specjalność: Gospodarowanie Zasobami Pracy.
    Mam 5-letnie doświadczenie w pracy. Wykonywałam obowiązki sekretarki,
    asystentki dyrektora,
    posiadam orientację w kadrach i księgowości, gospodarce magazynowej.
    Poszukuję pracy w Krakowie.
    Cechuje mnie dokładność, solidność, rzetelność, jestem osobą odpowiedzialną
    i uczciwą.
    Posiadam bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (głównie Word, Excel;
    umiejętność
    posługiwania się Internetem), obsługi urządzeń biurowych (faxu,
    kserokopiarki, maszyny
    do pisania, skanera), biegłą znajomość programu magazynowego Wf-Mag,
    podstawową umiejętność posługiwania się programami Wf-Gang i Płatnik.
    Znam język angielski w stopniu średniozaawansowanym, nadal uczę się tego
    języka.
    Posidam prawo jazdy kat. B
    Jeśli zainteresuje Państwa moja oferta, proszę o kontakt - prześlę CV i list
    motywacyjny
    oraz kontakt z osobą, która może udzielić mi referencji.
    Z poważaniem,
    Agnieszka