PracaGrupypl.praca.oferowana › Krakow - niania na wezwanie

  • 1. Data: 2003-08-14 13:59:15
    Temat: Krakow - niania na wezwanie
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuje osoby, ktora w okresie od poczatku wrzesnia bylaby w stanie zajac
    sie moja corka 'na wezwanie' a dokladniej podczas nieprzewidzianej choroby
    (wszystkie choroby sa nieprzewidziane).

    W zakres obowiazkow niani (bez wzgledu na plec, panow tez biore pod uwage),
    nalezaloby:
    1. Byc gotowa na wezwanie;
    2. Zajac sie mala (5 lat) podczas choroby, chodzi glownie o czytanie,
    rysowanie itp. Spacerki podczas choroby nie wchodza w rachube.
    3. Pilnowac, zeby mala jadla, pila i przyjmowala leki.
    4 Godziny pracy: od ok. 6:30 do 16:30-17:00

    Niani proponuje:
    1. wynagrodzenie 5 pln/godzine
    2. dostep do internetu w godzinach pracy :))
    3. wyzywienie podczas pracy :)

    Nie ukrywam, ze nejchetniej widzialabym studentow studiow zaocznych (plec
    nie gra roli). I nie ukrywam, ze wolalabym, zeby jedna osoba zajmowala sie
    moja coreczka, a nie za kazdym razem ktos inny...

    Do tej pory mala chorowala przez ok 2 tygodnie w okresie jesienno-zimowym
    (pazdziernik - kwiecien).

    Oferty prosze skladac na maila. Nie wymagam specjalnego doswiadczenia.
    Prosze napisac kilka slow o sobie i pozostawic kontakt na e-mail.

    Kania

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!