PracaGrupypl.praca.szukanaKraków * Student * Praca * Wakacje* WWW *Grafika * Sprzet komputerowy*

  • 1. Data: 2005-05-23 09:42:32
    Temat: Kraków * Student * Praca * Wakacje* WWW *Grafika * Sprzet komputerowy*
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Witam
    Podejmę PRACE w firmie informatycznej lub pokrewnej (szczególnie powiązanej z
    tworzeniem stron WWW, grafiką lub sprzętem komputerowym).
    Interesuje mnie praca od lipca do konca wrzesnia, natomiast od pazdziernika
    w niepelnym wymiarze godzin gdyz jestem studentem.
    Studiuje na Akademii Pedagogicznej w Krakowie, obecnie rok IV
    Specjalność: wychowanie techniczne z informatyką

    Znajomość programów:
    Photoshop- dobry
    Flash- dobry (actionscript &#8211; podstawowy )
    Corel Draw- dobry
    Autocad- dobry
    Inventor - dobry
    Office - b.dobry

    Jezyki programowania:
    HTML-CSS- dobry
    Actionscript- podstawowy
    C++ - podstawowy
    Budowa komputera- b. dobry

    Języki:
    Angielski- średnio zaawansowany
    Hiszpański- podstawowy

    Prawo jazdy kat. B

    Odbyte praktyki:
    Studio Prezentacji Multimedialnych Art23(6 miesiecy).
    Praktyki pedagogiczne z informatyki i techniki w szkołach.

    portfolio: www.smartproject.republika.pl
    e-mail: z...@o...pl
    gg: 4274032