eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków/Stała - Customer Experience Representative (biuro obsługi klienta)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-07-07 20:03:38
    Temat: Kraków/Stała - Customer Experience Representative (biuro obsługi klienta)
    Od: Sławomir Zabkiewicz <s...@h...com>

    Największa firma hostingowa w Irlandii (http://www.hosting365.com) w
    związku z planowanym rozwojem Polskiego oddziału w Krakowie poszukuje
    pracowników na stanowisko: CUSTOMER EXPERIENCE REPRESENTATIVE (biuro
    obsługi klienta).

    Zadania to:

    Dla klientów z Irlandii:
    - odpowiadanie na zgłoszenia/zapytania w zakresie oferowanych usług:
    - usługi hostingowe,
    - usługi email,
    - usługi związane z rejestracją i utrzymaniem domen

    Dla klientów z Polski:
    - odpowiadanie na zgłoszenia/zapytania w zakresie oferowanych usług,
    - odpowiadanie na zgłoszenia telefoniczne


    Wymagana dobra znajomość języka angielskiego.

    Praca stała w Krakowie w godzinach nocnych (21-5) i/lub w weekendy.
    Proponowane wynagrodzenie to średnio 3 tyś. PLN.

    Przedstawiciele firmy skontaktują/spotkają się jedynie z wybranymi
    kandydatami.

    CV w języku angielskim proszę wysyłać na adres s...@h...com.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1