PracaGrupypl.praca.oferowana › Kraków, Programista FLASH/ActionScript: nr ref. 022

  • 1. Data: 2006-11-18 13:13:33
    Temat: Kraków, Programista FLASH/ActionScript: nr ref. 022
    Od: "INTERIA.PL S.A." <k...@f...interia.pl>

    Czekają na Ciebie setki serwerów, terabajty danych, miliardy rekordów,
    dziesiątki tysięcy zapytań do baz na sekundę...
    ..czyli wszystko to, co sprawia, że miesięcznie odwiedza nas 7
    milionów osób.

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    - Programowanie i projektowanie aplikacji FLASH z wykorzystaniem
    ActionScript 2
    - Poszukiwanie i wdrażane nowych rozwiązań z zakresu technologii
    webowych
    - Opracowywanie dokumentacji do tworzonego oprogramowania

    Od kandydata oczekujemy:
    - bardzo dobrej znajomości języka ActionScript 2
    - bardzo dobrej znajomości Flash 8
    - znajomości języków: HTML, XHTML, CSS, a także DHTML, JavaScript, PHP
    - umiejętność komunikacji i współpracy w zespole

    Oferujemy:
    - pracę w młodym, twórczym zespole
    - pracę przy bardzo ciekawych projektach
    - szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego
    - atrakcyjne wynagrodzenia

    forma zatrudnienia: umowa o pracę

    Zainteresowane, spełniające wymagania osoby, prosimy o przesłanie CV
    (wraz ze zdjęciem) oraz listu motywacyjnego ze szczególnym naciskiem na
    opis dotychczasowego doświadczenia, z odpowiednim numerem referencyjnym
    na adres: INTERIA.PL S.A., os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków lub e-
    mailem: k...@f...interia.pl

    Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli:
    "Niniejszym wysyłając CV i list motywacyjny wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych w związku z przeprowadzaną
    rekrutacją w tym także po jej zakończeniu w przyszłych procesach
    rekrutacyjnych w INTERIA.PL SA odpowiadających mojemu profilowi
    wykształcenia z zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych
    osobowych, Dz.U.nr.133 poz.883. Przyjąłem/jęłam do wiadomości, że zgodę
    na przetwarzanie danych w powyższym zakresie mogę odwołać w każdej
    chwili kierując stosowne oświadczenie do INTERIA.PL SA"

    Jednocześnie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy a
    kontaktować będziemy się tylko z wybranymi osobami.