-
1. Data: 2005-11-05 17:06:51
Temat: Kraków / Pracownik supportu do serwisu z grami
Od: o...@g...com.pl
Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online w Polsce,
poszukuje
pracownika do obsługi supportu dużego serwisu z grami.
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie
kontaktu z
klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na korespondencję
elektroniczną,
pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów,
przygotowywanie pism
i newsów dla prasy oraz nadzorowanie społeczności internetowej
graczy.
Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
- umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i
redagowania w
nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka
niemieckiego,
hiszpańskiego lub francuskiego,
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby
które
ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,
- komunikatywność,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera,
- biegłe poruszanie się w Internecie,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych
społeczności
internetowych.
Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać
następujące
dokumenty:
CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
angielskim.
Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod uwage !
Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres:
p...@g...com.pl
Dane kontaktowe:
Ganymede Technologies
Al. 29 Listopada 45a/11
31-425 Kraków