-
1. Data: 2002-11-07 14:50:50
Temat: Krakow/Katowice: CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY
Od: "Andrzej Stobierski" <i...@h...pl>
Naszym klientem jest jedna z najbardziej znaczących firm z kapitałem
zachodnim w Polsce, korzystająca z zaawansowanych rozwiązań IT. Firma
poszukuje kandydatów na stanowisko:
CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY
REF: AS/Call Center
Lokalizacja: Kraków lub Katowice
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzieuczestnictwo w dużym
projekcie budowy i utrzymania oprogramowania
Wymagania:
- Doświadczenie w budowaniu i/lub administrowaniu software'owymi systemami
Call Center
- Znajomość zasad działania systemów Call Center u operatorów
telekomunikacyjnych
- Znajomość metod modelowania baz danych Oracle
- Zdecydowana chęć pracy jako członek zespołu
- Wskazana aktywna znajomość języka angielskiego
Życiorysy prosimy przesyłać na adres: i...@h...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak sztuczna inteligencja zmienia pracę programistów?
-
Kompleksowy raport płacowy Sedlak & Sedlak jesień/zima 2025. Wynagrodzenia i trendy w Polsce
-
Równość płac i luka płacowa. Jak budować sprawiedliwy rynek pracy?
-
Długotrwała choroba - kto może ubiegać się o świadczenie rehabilitacyjne i jak złożyć wniosek?


do góry
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei