PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków - Doświadczony sprzedawca, kierownik grupy

  • 51. Data: 2003-10-27 18:00:18
    Temat: Kraków - Doświadczony sprzedawca, kierownik grupy
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    25 lat, duże doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (sieć IDEA),
    wykształcenie średnie. Podejmę stałą pracę w biurze, sklepie
    lub w salonie sprzedaży na terenie Krakowa.

    Moje zalety to:
    - Bardzo dobra znajomość systemów DOS, Windows oraz aplikacji
    w nich występujących (pakiet Office, programy narzędziowe oraz
    inne aplikacje)
    - Bardzo dobra znajomość programu magazynowo-kasowego Firma++
    - Swoboda w poruszaniu się wśród zagadnień związanych zarówno z
    oprogramowaniem jak i sprzętem współczesnej techniki komputerowej
    - Doświadczenie w umiejętnym wykorzystywaniu ogólnodostępnych zasobów
    Internetu
    - ukończone szkolenie "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW PTK CENTERTEL"
    - prawo jazdy kategorii B, własny samochód
    - prywatny telefon
    - łatwość uczenia się oraz kontynuowania wzajemnej współpracy
    - szybka asymilacja w nowym środowisku
    - chęć podnoszenia własnych kwalifikacji i umiejętności
    - łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów interpersonalnych
    - punktualność i samodyscyplina pracy
    - biegła umiejętność pisania na klawiaturze

    Na życzenie prześlę pełne CV.

    Jacek Korona
    501 66 36 36

  • 54. Data: 2003-10-29 15:47:05
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    JKorr...

    > 25 lat

    Drobna rada... zacznij od czasu do czasu nowy wątek :)
    Większość czytników domyślnie przedstawia wątki w postaci
    drzewek i Twoje posty są w drzewku o dość _starym_ korzeniu.

    Zdrówka i powodzenia.

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs

  • 55. Data: 2003-10-29 16:10:39
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On 29 Oct 2003 15:47:05 GMT, DecatonE wrote:

> [...]
    > Większość czytników domyślnie przedstawia wątki w postaci
    > drzewek i Twoje posty są w drzewku o dość _starym_ korzeniu.

    Bardzo chętnie, ale serwer nie wstawia moich postów, kiedy zaczynam nowy
    wątek...

    JK

  • 56. Data: 2003-10-29 16:18:29
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    JKorr...

    > Bardzo chętnie, ale serwer nie wstawia moich postów, kiedy
    > zaczynam nowy wątek...

    Dziwne... na pewno da się to jakoś w czytniku ustawić.
    Można ew. próbować zmienić tytuł posta, kasować klauzulę
    metod rozwiązania tego problemu na "pl.test".

    adam

  • 57. Data: 2003-10-29 16:30:05
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On 29 Oct 2003 16:18:29 GMT, DecatonE wrote:

> [...]
    > Można ew. próbować zmienić tytuł posta, kasować klauzulę
    > metod rozwiązania tego problemu na "pl.test".

    Od czasu do czasu zmieniam serwer, z którego wystawiam posty, ale objaw
    jest co najmniej dziwny (powtarza się niezależnie od serwera, z którego
    wysyłam: onet, gazeta.pl, tpi, home.pl, itp). Wszyskie inne grupy działają
    , problem jest tylko z pl.praca.szukana/oferowana.
    Wygląda to tak: wystawiam nowy wątek raz, drugi, trzeci... dziesiąty i
    pewnego pięknego dnia po informacji, że wiadomość została wysłana, nie
    pojawia się ona na grupie :(

    JK