eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Krakow/Customer Service technical Advisor/stala
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-12-01 18:53:03
    Temat: Krakow/Customer Service technical Advisor/stala
    Od: "Capgemini" <c...@o...pl>

    W zwiazku z intensywnym rozwojem oddzialu ITO w Krakowie poszukujemy osob na
    stanowisko:

    CUSTOMER SERVICE TECHNICAL ADVISOR

    Wymagania:

    - umiejetnosc profesjonalnej obslugi klienta przez telefon
    - wymagana bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego
    - biegla znajomosc systemu Windows NT i aplikacji MS Office
    - doswiadczenie we wsparciu technicznym klienta mile widziane
    - doswiadczenie w dziale Customer Service mile widziane
    - komunikatywnosc, umiejetnosc pracy w grupie
    - odpornosc na stres
    - dyspozycyjnosc, elastycznosc (praca w systemie zmianowym)

    Kandydatom oferujemy:
    - atrakcyjne wynagrodzenie
    - pakiet szkoleniowy
    - mozliwosc rozwoju w firmie swiadczacej miedzynarodowe uslugi
    outsourcingowe
    - umowe o prace

    Osoby spelniajace powyzsze kryteria prosimy o przeslanie aplikacji
    najpozniej do dnia 21 pazdziernika br, za posrednictwem strony internetowej
    www.pl.capgemini.com/careers/krakowITO.shtml lub na adres mailowy
    c...@o...pl



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1