PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków, Administrator baz danych, nr ref. 048

  • 1. Data: 2007-01-29 21:38:54
    Temat: Kraków, Administrator baz danych, nr ref. 048
    Od: "INTERIA.PL S.A." <k...@f...interia.pl>

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    - administrację i rozwój systemów bazodanowych
    - strojenie systemów bazodanowych
    - administrację systemami operacyjnymi Linux (będących środowiskiem
    pracy systemów bazodanowych)
    - poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących systemów
    bazodanowych

    Wymagania:
    - dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Unix od strony
    administracyjnej, ze szczególnym naciskiem na darmowe systemy Linux
    lub FreeBSD,
    - bardzo dobra znajomość systemów bazodanowych od strony
    administracyjnej, ze szczególnym naciskiem na bazy danych Oracle i
    MySQL,
    - umiejętność sprawnego programowania w języku SQL oraz w językach
    skryptowych (np. Perl, bash),
    - umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność,
    - dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy w zespole,
    - doświadczenie na podobnym stanowisku.

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę

    Dokumenty prosimy przesłać na adres: INTERIA.PL S.A., os. Teatralne
    9a, 31-946 Kraków lub e-mailem: k...@f...interia.pl z dopiskiem w
    temacie: Administrator baz danych, nr ref. 048

    Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli:
    "Niniejszym wysyłając CV i list motywacyjny wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych w związku z przeprowadzaną
    rekrutacją w tym także po jej zakończeniu w przyszłych procesach
    rekrutacyjnych w INTERIA.PL SA odpowiadających mojemu profilowi
    wykształcenia z zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych
    osobowych, Dz.U.nr.133 poz.883. Przyjąłem/jęłam do wiadomości, że
    zgodę na przetwarzanie danych w powyższym zakresie mogę odwołać w
    każdej chwili kierując stosowne oświadczenie do INTERIA.PL SA".

    Jednocześnie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy, a
    kontaktować będziemy się tylko z wybranymi osobami.