PracaGrupypl.praca.szukanaKraków

  • 1. Data: 2003-10-31 13:53:02
    Temat: Kraków
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Witam!

    Poszukuje pracy w Krakowie. W br ukonczylam studia na kierunku: Zarzadzenie
    i Marketing, specjalnosc: Zarzadzanie Zasobami Pracy.
    Posiadam prawie 5-letnie doswiadczenie w pracy biurowej (pracowalam jako:
    sekretarka, asystentka, pracownik dzialu ksiegowosci i kadr).
    Znam jezyk angielski w stopniu sredniozaawansowanym i nadal ucze sie tego
    jezyka.
    Posiadam prawo jazdy kat. B.

    Poszukuje pracy, ktora wzbogacilaby moje doswiadczenia. Interesuje mnie
    wspolpraca z ludzmi lub samodzielne stanowisko.
    Jestem osoba uczciwa i dokladna. Sumiennie wykonuje powierzane mi obowiazki.

    Pomimo doswiadczen na w/w stanowiskach, bardzo chetnie podejme prace w
    dziedzinie HR. Te zagadnienia sa mi bardzo bliskie, lecz nie mialam
    dotychczas mozliwosci rozwijac sie zawodowo w tym kierunku.

    Bardzo prosze o kontakt, jesli zainteresowala Panstwa moja osoba.

    pozdrawiam,
    Agnieszka