PracaGrupypl.praca.oferowanaKonsultant SAP / Warszawa

  • 1. Data: 2011-02-03 16:29:37
    Temat: Konsultant SAP / Warszawa
    Od: IT Business Consulting Group <s...@i...pl>

    [ The following text is in the "UTF-8" character set. ]
    [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]
    [ Some characters may be displayed incorrectly. ]

    Wymagania:
    Bardzo dobra znajomość obszaru SAP FM potwierdzona:
    o Udziałem w co najmniej dwóch projektach wdrożenia systemu SAP FM
    wersja ECC 6.0 w jednostce budżetowej w roli Konsultanta wiodącego.
    o Udział w co najmniej jednym wdrożeniu systemu SAP FM w jednostce
    budżetowej w roli Konsultanta zadaniowego.
    o Znajomość dodatkowo innych modułów SAP --->
    ? wymagane dwa moduły z listy: FI, FIAA, MM, SD. PM, BW --->
    potwierdzone udziałem w co najmniej jednym projekcie w obszarze
    wskazanych modułów jako konsultant zadaniowy.
    ? Znajomość zagadnień związanych z rachunkowością budżetową jednostki
    samorządowej.
    ? Udział w projekcie wdrożenia obszaru budżetowego systemu ERP w
    jednostce budżetowej jako konsultant wiodący.
    ? Dyspozycyjność
    ? Komunikatywność.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres:
    s...@i...pl