PracaGrupypl.praca.szukana › Konstruktor Elektronik - Warszawa

  • 1. Data: 2007-10-08 19:46:15
    Temat: Konstruktor Elektronik - Warszawa
    Od: "Ukaniu" <L...@g...pl>

    Witam,

    Poszukuję pracy na stanowisku elektronika konstruktora.
    Ukończyłem elektronikę na Politechnice Warszawskiej w 2006 r. Praca
    dyplomowa obejmowała zadania praktyczne. Pracowałem m.in. w Intytucie Tele-
    i Radiotechnicznym, TVP.
    Ze swojej strony oferuję:
    Umiejętność projektowania obwodów drukowanych z uwzględnieniem EMC (Protel,
    Orcad, Eagle)
    Znajomość techniki analogowej - precyzyjne układy wejściowe, układy
    przetwornic DC-DC, PFC, układy wykonawcze PWM, układy w.cz. w tym dużej mocy
    i inne. Testowanie prototypów, badanie odporności na zakłócenia, ocena
    wrażliwości, stabilności itd. itp.
    Ogólna znajomość elektroniki cyfrowej
    Znajomość języka C w zastosowaniu do programowania uC (51', AVR, PIC, ARM)
    Znajomość asemblera, niestety ostatnio coraz mniej stosowana
    Zamierzam odświeżyć znajomość VHDL w zastosowaniu do układów PLD
    Dużo się uczę i nie boję się ciekawych wyzwań jeśli jest tylko na nie czas

    Pozdrawiam,
    Łukasz Długosz
    tel. 508 520 347