PracaGrupypl.praca.szukanaKonferansjer/Prowadzący

  • 1. Data: 2005-12-15 15:51:32
    Temat: Konferansjer/Prowadzący
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <k...@g...com>

    Witam,
    Od dwóch lat uczę się i praktykuję umiejętności publicznego przemawiania. Mam
    pewne osiągnięcia w tej dziedzinie (na życzenie prześlę więcej informacji),
    aczolowiek brak nagrań video/audio.

    Szukam przyjęcia/koncertu/eventu do poprowadzenia. Zadbam o pozytywny nastrój,
    zapowiem kolejne punkty programu i utrzymam widownię na miejscu.

    Kilka informacji o mnie: wiek - 22, wzrost: 190, studiuję informatykę, orientuję
    się w biznesie. Lubię dobrą muzykę, taniec i humor. Gdy mówię - dążę do
    rozluźnienia atmosfery i zaangażowania widowni :)

    Kontakt, mailem: k...@g...com, lub telefonem: (+48) 600-359-921

    Pozdrawiam,
    Tomasz Kolinko