PracaGrupypl.praca.oferowanaKierownik i Dyrektor Struktur Sprzedaży (Kielce, Opole, Poznań, Trójmiasto)

  • 1. Data: 2003-06-28 14:54:46
    Temat: Kierownik i Dyrektor Struktur Sprzedaży (Kielce, Opole, Poznań, Trójmiasto)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Międzynarodowy Koncern Ubezpieczeniowy
    poszukuje kandydatów na stanowiska:

    Kierownika i Dyrektora Struktur Sprzedaży
    nr ref.: MKU/3006

    Od osób zatrudnionych na tym stanowisku pracy oczekujemy:
    doświadczenia w sprzedaży ubezpieczeń życiowych
    doświadczenia w zarządzaniu zespołem
    konsekwencji w osiąganiu założonych celów
    dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
    potwierdzonych osiągnięć w sprzedaży na poprzednich stanowiskach

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji z podaniem numeru
    referencyjnego w ciągu 10 dni na adres:

    Biuro Ogłoszeń Gazety Wyborczej
    ul. Czerska 8/10
    00-732 Warszawa

    Prosimy o umieszczenie na aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o
    ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.